Ah ja, wel gezien dat die goedkoop zijn, ook hun business (2000€ retour ongeveer).
Ja, inderdaad, ik heb er al een paar keer mee gevlogen en erg tevreden van.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ah ja, wel gezien dat die goedkoop zijn, ook hun business (2000€ retour ongeveer).
Nu in september over en weer voor de eerste keer met Qatar.Ja, inderdaad, ik heb er al een paar keer mee gevlogen en erg tevreden van.
Alleen wat spijtig dat die geen premium economy doen, ik vind dat toch een sterk product, een héél stuk meer comfort zonder door de neus te moeten betalen voor business...Ja, inderdaad, ik heb er al een paar keer mee gevlogen en erg tevreden van.
Hoe hebt ge die upgrade geregeld?Enkele maanden geleden gratis upgrade gekregen van Emirates naar Premium Economy en inderdaad wereld van verschil. Was ook wel een leuke verrassing, al hadden wij wellicht het meest betaald van alle passengers voor onze economy tickets. (last minute booking).
Jammer dat dat inderdaad door niet zo heel veel airlines wordt aangeboden, want ik zie ons dat wel vaker boeken.
Niks voor moeten doen. Bij het scannen van ons ticket aan de gate zei die stewardess plots dat we in Premium Economy mogen zitten omdat er nog plek vrij was, en gaf ons een nieuw ticket.Hoe hebt ge die upgrade geregeld?
Ah, wist niet dat Emirates dat had, Qatar en Etihad alvast niet.Enkele maanden geleden gratis upgrade gekregen van Emirates naar Premium Economy en inderdaad wereld van verschil. Was ook wel een leuke verrassing, al hadden wij wellicht het meest betaald van alle passengers voor onze economy tickets. (last minute booking).
Jammer dat dat inderdaad door niet zo heel veel airlines wordt aangeboden, want ik zie ons dat wel vaker boeken.
) en het eten aan boord, dat toch wel wat beter is dan bij KLM (maar dat zijn Nederlanders, dsu tjah, ...)
Heenreis: Brussel → Bangkok
21 november 2026
09:55 — Vertrek uit Brussels Airport
19:30 — Aankomst in Abu Dhabi
Overstap: 1u50
21:20 — Vertrek uit Abu Dhabi
22 november 2026
06:35 — Aankomst in Bangkok
Terugreis: Bangkok → Brussel
16 december 2026
20:50 — Vertrek uit Bangkok
00:40 — Aankomst in Abu Dhabi
Overstap: 1u35
02:15 — Vertrek uit Abu Dhabi
06:30 — Aankomst in Brussels Airport
ben daar lang geleden ook al geweest, idd prachtig!Morgen naar phuket en voort eerst naar SAMED NANGSHEE op phang nga.
Niet te verwarren met ko samed uiteraard.
Samed nangshee zou beetje de halong bay van thailand zijn. Erg benieuwd want vrienden waren er reeds al en schijnt prachtig te zijn.
Fotos:
Al 5 keer phuket ondertussen gedaan, waarvan 2 keer in regenseizoen. Toen geen druppel gezien.ben daar lang geleden ook al geweest, idd prachtig!
Hopelijk heb je wat geluk met het weer, is nu wat de periode dat ge nogal veel regen/stormen moogt verwachten...
![]()
Pang Nga
www.tmd.go.th