IJsland

Wij zouden deze zomer gaan (juli) en dachten aan een dag of 10.

is er iemand die een bepaalde reisbureau kan aanraden die individuele rondreizen in aanbieding heeft?
Je komt er heel wat tegen als je googled maar ik weet niet of er aanraders tussen zitten of bureaus die we absoluut moeten vermijden
 
Wij zouden deze zomer gaan (juli) en dachten aan een dag of 10.

is er iemand die een bepaalde reisbureau kan aanraden die individuele rondreizen in aanbieding heeft?
Je komt er heel wat tegen als je googled maar ik weet niet of er aanraders tussen zitten of bureaus die we absoluut moeten vermijden
Oja, we zijn met 2 en elk in een aparte kamer
 
Wij zouden deze zomer gaan (juli) en dachten aan een dag of 10.

is er iemand die een bepaalde reisbureau kan aanraden die individuele rondreizen in aanbieding heeft?
Je komt er heel wat tegen als je googled maar ik weet niet of er aanraders tussen zitten of bureaus die we absoluut moeten vermijden

Nordic! Ik heb met hun (toen nog Xplore the North) een reis gedaan. Niet de goedkoopste maar heel erg vriendelijk en duidelijk en alles was zeer goed verzorgd.
 
Van Riskja heb ik wel positieve dingen gehoord, maar zelf nog nooit mee gereisd: https://www.riksjatravel.nl/ijsland/

Met https://nordicnomads.org/nl/iceland/ heb je een budgetvriendelijke optie, maar dan staat de route wel vast en het gaat imho toch wat gejaagd zijn.
ja kamperen en in tenten slapen is niets voor mij. ik doe geen oog dicht :)

nordic is niet goedkoop maar heeft wel een rondreis die me erg aanspreekt (ijsland in slow motion)
ik denk dat het misschien wel deze zal worden.
is meer op het gemak.

 
ja kamperen en in tenten slapen is niets voor mij. ik doe geen oog dicht :)
Campervan is geen optie? Hier al 5 keer IJsland gedaan, 2 keer met de tent en 3 keer campervan. In tent in zo'n klimaat heb ik absoluut geen zin meer maar campervan is voor mij de ideale optie omdat je enorm flexibel bent en uw reisplannen kan omgooien afhankelijk van het weer. Om een voorbeeld te geven: Op een bepaald moment kwamen er stormwaarschuwingen en was reizen in een deel van het land voor 2 dagen zo goed als onmogelijk. Gewoon de planning wat omgegooid waardoor wij daar weinig van gemerkt hebben. We spreken over de zomer in juli hé, het is uitzonderlijk dat het dan gebeurt maar het weer is daar gewoon ongelooflijk onvoorspelbaar.
 
Wij zouden deze zomer gaan (juli) en dachten aan een dag of 10.

is er iemand die een bepaalde reisbureau kan aanraden die individuele rondreizen in aanbieding heeft?
Je komt er heel wat tegen als je googled maar ik weet niet of er aanraders tussen zitten of bureaus die we absoluut moeten vermijden
Eerste keer dat wij gingen hebben we een individuele rondreis via Smyril Line gedaan. Tweede keer gewoon zelf via booking alles geregeld. Scheelt serieus in prijs en we zijn geen enkele keer slecht uitgekomen. Wat opzoeken welke plaatsen je zeker wil bezoeken en in die buurt een b&b, kamer of hostel zoeken.
Wij hebben ook 1x een houten hut gehuurd waar niets anders in zat dan een bed en een verwarming (wc/douche gemeenschappelijk aan inkom), en uiteindelijk bleek dat een van de meest memorabele momenten (oa noorderlicht gezien daar).
 
Terug
Bovenaan