Kom zeg. Niet overdrijven.
Grandslam hoofdtabel, 3x 1ste ronde op 9j tijd.
Davis cup gespeeld wegens gebrek aan betere mannelijke belgen
Challengers gewonnen klopt, dat is dan ook zijn niveau.
Je moet de vraag eens aan hem stellen. Ik ben ervan overtuigd dat hij zal antwoorden dat hij er veel meer van verwacht had. Dat hij zijn prestaties uit de jeugd niet heeft kunnen doortrekken naar de profs.
En dat hij dus totaal niet bereikt heeft wat hij voor ogen had.
Het is misschien wat kort en hard geformuleerd, maar het is de realiteit.
Nergens beweer ik dat Kimmer niet goed kan tennissen. Hij kan het zelfs zeer goed, getuige zijn +-200ste plaats in de wereld. Jij
Jij bent hier de enige die overdrijft door te zeggen niks gepresteerd. Ik toon het tegendeel aan en dan overdrijf ik? Dat is jarenlang een top 200 speler terwijl er miljoenen en miljoenen spelers zijn (en dan ben ik vriendelijk voor jou zienswijze top 150 kan ook perfect). Alleen dat al is voldoende om te stellen dat hij niet niets bereikt heeft. Hij is reeds jaren prof en heeft voldoende prijzengeld bij elkaar gespeeld om zich (meer dan) volwaardig prof te noemen. Hij is meermaals goed genoeg bevonden om voor België Davis cup te spelen en is inderdaad meer een man voor de challengers dan voor de ATP tornooien (de schande seg!). Had hij op meer gehoopt? Het zou best kunnen. Zat dat erin? Ik twijfel al serieus, te weinig wapens en daar kom je bij de profs minder mee weg, grand slam winnaar bij de juniors hoeft zelfs niet te betekenen een profwaardig bestaan halen de voorbeelden zijn legio, in veel sporten overigens gevallen genoeg top bij de jeugd en toch nooit prof geworden. Ik heb verder ook niet gezegd dat jij gezegd hebt dat Kimmer niet goed kan tennissen. Je hebt wel gezegd dat hij niets bereikt heeft en dat vind ik je reinste onzin.