Au79
Well-known member
Op het ITF-circuit komt Onclin met die 1ste opslag nog weg maar naarmate hij betere retourneerders zoals Goffin zal tegenkomen wordt het lastiger. Maar het is vooral die tweede opslag die op het randje van dramatisch is.
Appelmans heb ik vorig jaar twee keer 6-1 van gewonnen in de P500 gemengd. Ze speelde samen met haar zoon en waren laatste in hun voorronde poule. Is imho overgeklasseerd en geen P500 waard, te weinig power om punten af te maken.
Rochus is van hetzelfde jaar als Federer maar toch al van 2014 gestopt. Mocht hij wat moeite doen dan wint hij het Belgian circuit EH1 idd. op zijn één been.
Tistsipas op de cruciale momenten het laten afweten maar sowieso verdiende overwinning van de bijna 36-jarige Djoko.
Appelmans heb ik vorig jaar twee keer 6-1 van gewonnen in de P500 gemengd. Ze speelde samen met haar zoon en waren laatste in hun voorronde poule. Is imho overgeklasseerd en geen P500 waard, te weinig power om punten af te maken.
Rochus is van hetzelfde jaar als Federer maar toch al van 2014 gestopt. Mocht hij wat moeite doen dan wint hij het Belgian circuit EH1 idd. op zijn één been.
Tistsipas op de cruciale momenten het laten afweten maar sowieso verdiende overwinning van de bijna 36-jarige Djoko.

Daarna is m'n stream gestopt en ik kan momenteel niet in de ATP/WTA app. Mij leek Brouwer ook de betere speler.
Dubbel weer verloren, Goffin in 3 sets onderuit tegen Kwon en Bergs bibberde volgens ik kon lezen zo hard tegen Hong, nr. 237, dat er van deftig tennis geen sprake was. Na gisteren dacht ik dat we eindelijk nog eens zouden winnen in de Davis Cup, maar zelf uit handen gegeven. Opvallend hoe slecht Gille/Vliegen presteren hierin, de laatste 4 matchen in de Davis Cup verloren. 
Ik heb nu al 4jr ofzo geen racket meer aangeraakt, maar die bal had zelfs ik nog wel weggelegd.
Kimmer maakt heel veel echt onnodige fouten, viel in Ottignies ook al op.