Tennis

Zal hij neem ik aan wel zeer tevreden mee zijn ja... . Moet een eer zijn daar nog tegen te mogen spelen.
 
Dat denk ik ook wel. Sowieso is met zijn ranking een 1e ronde van een M1000 zo goed als zeker een klepper. Dan als die van iedereen mocht kiezen dat hij Nadal zou gekozen hebben. Al is het maar om 1-6 1-6 te verliezen.
 
Beetje te veel onbesuisde aanvallen nu. Op een challenger raak je daar misschien mee weg maar tegen Nadal niet...
 
Beetje te veel onbesuisde aanvallen nu. Op een challenger raak je daar misschien mee weg maar tegen Nadal niet...
Hij biedt goed weerwerk maar hij stond zonet 0-40 voor op de opslag van Nadal en hij pakt géén enkele van zijn 3 kansen.
En dan wordt het 2-4 in set 3 ipv 3-3.

Geen schande tegen Nadal (al is hij niet meer de Nadal van vroeger) en vooraf zou hij getekend hebben voor een set te pakken, maar hij laat het hier toch wel liggen. Er zit (of zat ?) meer in.
 
En op 3-4 weer 0-30 voor gekomen op Nadal zijn service...
Er zat mss. meer in inderdaad, maar het blijft wel Nadal, zelfs al hangt die met haken en ogen aaneen
 
Nadal is vooral veel beter beginnen serveren na set 1. Zie je ook goed aan de statistieken van set 2 en 3 in verhouding.
Toch zie ik Rafa niet heel ver geraken dit tornooi.
Alle respect voor Bergs maar als je al zo je tenen moet uitkuisen tegen een qualifier en zoveel breekpunten moet toestaan dan vrees ik dat het geen lange run wordt.
 
Onclin staat in de halve finale in Praag.
Tegen Molcan heeft hij het morgen allicht wel vlaggen maar niettemin een mooie run.
 
Het wordt toch finale voor Onclin, wel geholpen door een opgave van Molcan bij 6-2 1-0. Voor z'n ranking helpt het zeker, want hij was stilletjes uit de top-300 aan het zakken. Nu weer 258e.
 
Voila, doei Nadal.
Dat was voorspelbaar :)

Al geloof ik wel dat Nadal op RG iets beter zal spelen. Hij weet ook wel dat als hij TE veel zijn best had gedaan als voorbereiding op .. dan had hij RG niet gehaald. Zijn lichaam laat dit niet meer toe.

Ik zou zeggen: Al kraakt elk botje in uw lichaam: Nadal GA er voor!

Voorspelling?Hij haalt nog de laatste 16 of best case de kwartfinales en gaat er dan uit tegen een topspeler.
En no offense maar is het na RG mits hij inderdaad nog een deftig resultaat behaalt niet beter om gewoon afscheid te nemen en er meteen daarna mee op te houden?
 
Die service blijft een chronisch probleem voor Onclin dat maar niet opgelost geraakt.
Gewoon even de stats van zijn wedstrijd tegen Vesely bekijken en je ziet direct hoe laat het is.
Is zonde natuurlijk om zo een finale te verliezen want in de langere rally's is Gauthier baas.
Nochtans is power op zich niet het grootste probleem (zie zijn forehand).
Probleem is dat het op de duur ook een mentaal dingetje gaat worden (voor zover dat niet al zo is).
Je zou denken dat Darcis daar toch iets moet op vinden want hij was zelf ook niet van de grootste en had toch een bovengemiddeld goede opslag.
 
t is vrijdagmiddag en Goffin speelt nog zijn eerste ronde in Turijn.:thinking: Hoe ze dat daar gaan doen om tegen zondag de tabel af te werken weet ik niet.
Veel spelers die volgende week in de RG qualies actief zijn dus uitstellen gaat niet.
Per chance staat David op de hoofdtabel door de vele afzeggingen.

Joris gisteren ook opgegeven.
 
Kan iemand mij uitleggen waarom Alison Van Uytvanck rechtstreeks geplaats is voor Roland Garos? Want ze staat momenteel pas 399ste.
Een wildcard of (het meest waarschijnlijke) een beschermende status na een jaar lang blessureleed?

Ik vind hier amper iets van terug behalve dat ze dus gewoon op de hoofdtabel staat.

Nevermind ik heb het al gevonden. Beschermende status aldus. :)
ROLAND-GARROS 2024: ENTRY LIST ANNOUNCED
 
Terug
Bovenaan