Steeds meer landen schaffen het papieren kasticket af

Green Mamba

Well-known member

Dit lijkt me wel een goed initiatief. Uiteindelijk gooit men dat toch weg of gaat het in de prullenbak. Wat is jullie mening?
 

Dit lijkt me wel een goed initiatief. Uiteindelijk gooit men dat toch weg of gaat het in de prullenbak. Wat is jullie mening?
Ja en neen, als er dan zaken niet correct aangerekend geweest zijn, hoe ga je dat da nog bewijzen? Of hoeveel mensen gaan dan nog effectief de moeite doen om het te controleren?
 

Dit lijkt me wel een goed initiatief. Uiteindelijk gooit men dat toch weg of gaat het in de prullenbak. Wat is jullie mening?
google rewards vraagt altijd om mijn bon te fotograferen en te uploaden, das wel elke keer 13c dat ik daaraan verdien he
 
Ja en neen, als er dan zaken niet correct aangerekend geweest zijn, hoe ga je dat da nog bewijzen? Of hoeveel mensen gaan dan nog effectief de moeite doen om het te controleren?
Bij delhaize zit de klantenkaart in de app. Je kan daar ook aangeven om je kasticket digitaal te krijgen. Ze vragen zelfs niet meer of ik een papieren versie wil.

En in feite: hoeveel % bekijkt zijn kasticket effectief, papier of niet?
 
Bij delhaize zit de klantenkaart in de app. Je kan daar ook aangeven om je kasticket digitaal te krijgen. Ze vragen zelfs niet meer of ik een papieren versie wil.

En in feite: hoeveel % bekijkt zijn kasticket effectief, papier of niet?
Hoe geraak je dan buiten bij de selfscan? Bij de Delhaize moet je een barcode scannen om buiten te geraken. Moet je die app dan openen? Want dat is dan ook wel omslachtig.
 
Hoe geraak je dan buiten bij de selfscan? Bij de Delhaize moet je een barcode scannen om buiten te geraken. Moet je die app dan openen? Want dat is dan ook wel omslachtig.
Met je klantenkaart in je app. Maar die heb je ook al nodig voor de self scan zelf, dus heb je ze al bij de hand.
 
Hoe geraak je dan buiten bij de selfscan? Bij de Delhaize moet je een barcode scannen om buiten te geraken. Moet je die app dan openen? Want dat is dan ook wel omslachtig.
mja, bij ons is er gene selfscan maar ik veronderstel dat ge gewoon die uit uwe app kunt gebruiken?
 
Bij delhaize zit de klantenkaart in de app. Je kan daar ook aangeven om je kasticket digitaal te krijgen. Ze vragen zelfs niet meer of ik een papieren versie wil.

En in feite: hoeveel % bekijkt zijn kasticket effectief, papier of niet?
Ik heb nu wel echt geen zin om als ik een keer een winkel binnenstap een app te moeten downloaden en een account moet maken etc.

Zolang je nog via een gewone kassa kan cava, zeker?
 
ge kunt die app gewoon 1 keer downloaden, 1 keer een account maken, en dat dan op uw gsm laten staan?
 
Dus voor alle winkels waar je gaat de app eerst voor downloaden etc.?

Voor kleine aankopen vraag ik geen kasticket. Als het wat meer is, kijk ik altijd het kasticket na eigenlijk en toch al een paar keer teveel aangerekend gekregen.
 
Kheb zo ook apps voor verschillende winkels en heb het nu toch al een aantal keer gehad dat die app ondertussen is geupdate en daarmee ook u heeft uitgelogd. Kunt ge daar in de winkel (meestal als ge al aan de kassa staat) uw login weer gaan opdiepen of uw paspoort resetten want natuurlijk onthouden die dat niet.
 
Ik denk dat het ook wel niet toevallig is dat dit voorstel gelanceerd werd door OpenVLD en MR.
Ah ja, doet mij beetje denken aan het debat over de geldautomaten. Blijkbaar wordt daar in bepaalde gemeenten (waaronder Mechelen) ook nog altijd een belasting op geheven (https://www.knack.be/nieuws/34-vlaa...eldautomaten-n-va-wil-evaluatie-en-bijsturing).

 
Kheb zo ook apps voor verschillende winkels en heb het nu toch al een aantal keer gehad dat die app ondertussen is geupdate en daarmee ook u heeft uitgelogd. Kunt ge daar in de winkel (meestal als ge al aan de kassa staat) uw login weer gaan opdiepen of uw paspoort resetten want natuurlijk onthouden die dat niet.
Idem. En persoonlijk ook niet echt een fan van apps voor elke onnozele handeling.
 
google rewards vraagt altijd om mijn bon te fotograferen en te uploaden, das wel elke keer 13c dat ik daaraan verdien he
Hmmm 13 c om een ticket van een restaurant te hebben dat een zelfstandige als kost kan indienen, dat na downloaden de mission impossible route gaat..


Ik vraag mij af waarom daar nog geen enkele persoon is opgekomen om daar een business model van te maken...
 
ge kunt die app gewoon 1 keer downloaden, 1 keer een account maken, en dat dan op uw gsm laten staan?

Hier in de Delhaize heb ik nooit verbinding met gsm. Uiteindelijk dan maar een screenshot van de barcode gemaakt. Zo kan ik mijn klantenkaart toch nog inscannen. Achterna wordt dat toch door de app geupdate.
 
Hier in de Delhaize heb ik nooit verbinding met gsm. Uiteindelijk dan maar een screenshot van de barcode gemaakt. Zo kan ik mijn klantenkaart toch nog inscannen. Achterna wordt dat toch door de app geupdate.
Ik heb zo een klein plastieken kaartje met mijn barcode op, zowel van Albert Heijn als Delhaize. Heel handig, zo hoef ik mijn gsm niet boven te halen.
 
Laatst bewerkt:
Hier in de Delhaize heb ik nooit verbinding met gsm. Uiteindelijk dan maar een screenshot van de barcode gemaakt. Zo kan ik mijn klantenkaart toch nog inscannen. Achterna wordt dat toch door de app geupdate.

normaal kan je via die app ook verbinden met de Wifi in de winkel, of anders gewoon op voorhand de app openen. geeft ook gewoon die barcode van de klantenkaart als hij te lang geen verbinding maakt (bij mij toch)
Ik heb zo een klein plastieken kaartje met mijn barcode op, zowel van Albert Heijn als Delhaize. Heel handig, zo hoef ik mijn gsm niet boven te halen.
tjah, ik haal liever efkes mijn gsm boven dan met 10 klantenkaarten in mijn portefeuille rond te lopen.
en tbh, hoeveel mensen constant met hun gsm bezig zijn als ze over 't straat lopen, vind ik het vreemd dat "ik moet mijn gsm dan niet bovenhalen" nog een argument is tegenwoordig
 
Terug
Bovenaan