ElkeGaming
Active member
Hopelijk wat meer story van luis. Ma ik heb re4 nu 4 keer uitgespeeld en ik kan alleen maar zeggen laat maar komen!
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Komt op release gewoon naar pc. Enkel Xbox one blijft achter.Ma dat was enkel op ps4 en ps5? Pc enz is nog niks over gezegd?
Ik zie het op steam nu.Komt op release gewoon naar pc. Enkel Xbox one blijft achter.
Heb dat gevoel ook, ik gebruikte in het origineel veel meer mijn mes .Voor wat je al kan spelen vond ik hem moeilijker dan vroeger. Vroeger kon je met die melee attacks makkelijker meer enemies raken. Het ontwijken van hun aanvallen is ook moeilijker.
"i guess they don't discriminate here" was alvast niet aanwezig.. niet meteen een groot gemis voor mij persoonlijk.Mijn geliefde RE4 is terug! <3 Hopelijk even goed behandeld als RE2make en niet zozeer RE3make. Nieuwe voice-actors voor Luis en Sadler... benieuwd of ze de "camp" hard gaan terugschroeven.
Ik was aant zoeken waar die dame met haar riek zat. Nu bedenk ik me ook van "Aah juist, ze gingen bepaalde zaken moderniseren ""i guess they don't discriminate here" was alvast niet aanwezig.. niet meteen een groot gemis voor mij persoonlijk.
Audio alweer van wereld niveau, zo'n gigantische verschil. Sfeer is echt wel in lijn met de huidige REmakes. Na heel wat Days Gone te spelen mis ik toch wel "shoulder switchen" voor het aimen. De parry maakt wel alles goed, to hell with QTE's.
Wederom een ez hit voor Capcom.

Digitaal om nu te sparen en geen gedoe te hebben met postnl/bpost op dag1.Aan het twijfelen voor digitaal of fysiek, ik heb 15€ korting met die punten die je krijgt via aankopen.
Heb zowat alle Resident evil's digitaal staan .
Wat zou ik doen ?![]()
Nadien wacht ge tot iemand op buy&sell zijn lenticular edition weg doet voor €15 onder de nieuwprijs