Resident Evil Village

Horror PC PS5 PS4 XBOX Resident Evil Village

Is de game het een beetje waard voor degen die hem uitgespeeld hebben ?
En zit er een degelijk verhaal in ?
Alvast bedankt voor de info.
 
Is de game het een beetje waard voor degen die hem uitgespeeld hebben ?
En zit er een degelijk verhaal in ?
Alvast bedankt voor de info.
Ik vind het een topgame. Als ge een resident evil fan zijt is dit zeker een must-buy. Het verhaal gaat wel verder op deel 7 (als ik me nie vergis, gaan ze rond deze personages een trilogie maken) en het loont ook om een beetje op de hoogte te zijn van de lore van resident evil. Het enige kleine minpunt dat ik had: de AI van de vijanden is gemakkelijk uit te buiten. Ze verliezen redelijk snel hun agro, zeker de grote vijanden.
 
Is de game het een beetje waard voor degen die hem uitgespeeld hebben ?
En zit er een degelijk verhaal in ?
Alvast bedankt voor de info.
voor mij niet scary genoeg, heel het spel had juist gelijk de pop sectie moeten zijn dat was subliem 😀
 
... en ondertussen wacht ik nog steeds op mijn game. Heb m'n pre-order geannuleerd bij bol.com de dag voor release door de Amazon.fr aanbieding van 48 EUR. Moet nu wel al minstens een week langer wachten voor die 12 euro profijt 😅

Hopelijk ontvang ik het morgen en kan ik er eindelijk aan beginnen

edit: oorspronkelijk zou het deze dinsdag geleverd worden, maar pakje is volgens bpost track & trace in een verkeerde regio terechtgekomen. Levering verschoven naar woensdag en de dag zelf weer uitgesteld naar vrijdag. Toch toppers daar zenne...
 
... en ondertussen wacht ik nog steeds op mijn game. Heb m'n pre-order geannuleerd bij bol.com de dag voor release door de Amazon.fr aanbieding van 48 EUR. Moet nu wel al minstens een week langer wachten voor die 12 euro profijt 😅

Hopelijk ontvang ik het morgen en kan ik er eindelijk aan beginnen

edit: oorspronkelijk zou het deze dinsdag geleverd worden, maar pakje is volgens bpost track & trace in een verkeerde regio terechtgekomen. Levering verschoven naar woensdag en de dag zelf weer uitgesteld naar vrijdag. Toch toppers daar zenne...
Ja wel tegenwoordig bij bpost, mijn pakjes ook overal ergens anders 😱
 
Hoelang over gedaan?

Hoever zit ik eigenlijk?
Ik moet naar Moreau, molen
7u ingame voorlopig
Zo als gezegd nog dikke twee uurtjes ( ik heb er 9u30 over gedaan ) heb 1 maal naar youtube moeten gaan dat ik vast zat en was dan nog iets dom ook 😆
 
Eindelijk geleverd! 🎉 Vandaag en dit weekend dus mee aan de slag!
Cover is effectief wel volledig in 't Frans :sick:, ook al stond er FR/EN vermeld op de product pagina van Amazon.fr
 
Dik aan het twijfelen om hem nog eens te herspelen, heb heel wat trophies gemist maar de game uitspelen op 3u dat is al iets dat mij niet gaat lukken dat weet ik zo al.
 
Voor mij tot nu toe wel beter dan de 7. Begin vond ik wat minder dan de 7 die u echt meteen vastgrijpt in de spanning, maar zodra je door het begin bent, is het smullen!
 
Zeer genoten van de game. Ik ben heel benieuwd hoe ze het verhaal gaan verder zetten naar dat einde...

maar ik wil eerlijk liever dat ze de RE4 remake uitbrengen voor ze met RE IX afkomen . :unsure: Als ik zie hoe goed ze RE2 behandeld hebben... Die game blijft gewoon zo zalig en als ze het toch maar blijven heruitbrengen. :love:
 
Terug
Bovenaan