Resident Evil Village

Horror PC PS5 PS4 XBOX Resident Evil Village

Goldrusher

Crew Member
Platinum Trophy
re8.png


release: 7 mei 2021
genre: horror
dev: Capcom

Resident Evil 8.

Set a few years after the horrifying events in the critically acclaimed Resident Evil 7 biohazard, the all-new storyline begins with Ethan Winters and his wife Mia living peacefully in a new location, free from their past nightmares. When BSAA captain Chris Redfield attacks their home, Ethan must once again head into hell to get his kidnapped daughter back.

 

Hij staat nu ook onder "Populair" in de store op de PS5.
(Daarvoor moest je zoeken op maiden of naar RE8 gaan in de store en daar op die "..." drukken en dan demo selecteren")

Het is inderdaad echt wel een visual showcase, vrij snel uitgespeeld en zowaar geen actie.
 
Op vlak van lighting stelt het wel weinig voor. Alles is zo statisch.

Kaarsen die flikkeren, maar het licht niet.
Je loopt voorbij een lamp, je ziet je schaduw niet.
Je passeert een spiegel, ziet geen reflectie.

Zéér korte demo trouwens. Op amper een kwartiertje ben je er al door.
 
Nog mensen die denken dat ze heel fel voor de RE4-vibe gaan met de gameplay van 7? Spooky kasteel, de attache-case en merchant die terug zijn... Nu ja, het ziet er allemaal mooi uit, maar kdenk(/hoop) dat ze opzettelijk veel weglaten om verrassingen te bewaren.

Die hype was wel onnozel met de hele presentatie... Ik houd enorm veel van RE, maar hoe ze hier aan het praten waren... Blocking is belangrijk... gelijk in 7, er is crafting... gelijk RE (in simpele zin) altijd heeft gehad? Al die marketingpraat over pre-orders en hype.

Kga hem op dag 1 halen en spelen natuurlijk :p Het begint wel te kriebelen voor RE4-remake
 
Nog mensen die denken dat ze heel fel voor de RE4-vibe gaan met de gameplay van 7? Spooky kasteel, de attache-case en merchant die terug zijn... Nu ja, het ziet er allemaal mooi uit, maar kdenk(/hoop) dat ze opzettelijk veel weglaten om verrassingen te bewaren.

Die hype was wel onnozel met de hele presentatie... Ik houd enorm veel van RE, maar hoe ze hier aan het praten waren... Blocking is belangrijk... gelijk in 7, er is crafting... gelijk RE (in simpele zin) altijd heeft gehad? Al die marketingpraat over pre-orders en hype.

Kga hem op dag 1 halen en spelen natuurlijk :p Het begint wel te kriebelen voor RE4-remake
RE4 remake wordt gereboot en pas in 2023 uitgebracht
 
Nieuw forum nieuw haat berichten hahah

Normaal ben ik bang van zo een games maar dit vond ik echt niet creepy.

Ik vond de graphics ook echt niet waw alles was zo statisch bijna niets van animaties
 
Hopelijk behandelen ze het een beetje deftig en betekent die reboot dat het echt gebouwd is met ps5/xbox series in gedachten.
Zou wreed zijn moesten ze dan nog altijd de Xbox One en PS4 meesleuren. Die toestellen zijn 10 jaar oud in 2023.
Ben nu al annoyed dat Battlefield 6 nog op die oude bakken released.
 
Goh, qua schrikmomenten kan dit toch niet tegen ‘Visage’op hoor.
Dat was echt wel een vd beste horror games die ik ooit gespeeld heb
 
Terug
Bovenaan