Resident Evil Village

Horror PC PS5 PS4 XBOX Resident Evil Village

Vandaag binnengekregen. Morgen eens aan beginnen. 't is hier verdacht stil. Ik hoop dat de game goed is?
 
Uurtje of twee gespeeld. Ik vond het wel goed beginnen. Thema spreekt mij gewoon meer aan dan de vorige games.
 
Niet speelbaar dus met mijn Intel(R) Core(TM) i7-3770 CPU @ 3.40GHz 3.39 GHz
18 GB ram Windows 10, 64-bits besturingssysteem, x64-processor en Nvidia GeForce GTX 1060 3GB.
Automatisch laten instellen op mijn systeem, en toch werkt da spel voor geen meter. :cry:
 
Net een uurtje gespeeld op Stadia (met mijn cheapo laptop en ook effe op tv via Chromecast) en ben toch al een aantal keer goed geschrokken. Donkere kamer + hoofdtelefoon zat er ook voor iets tussen 😳

Ik had pas een aantal weken terug voor de eerste keer RE 7 gespeeld en dit smaakte naar meer 😁
 
intro gespeeld en valt zeer goed in de smaak, goeie setting.
Eigenlijk een klassieke omgeving in horrorland, maar dat is oke :)
 
Village demo doorlopen en tis ene om in het oog te houden! Ze geven wel veel prijs van het verhaal in filmke na de demo imo :censored:
 
Wel dat klinkt fantastisch eigenlijk gezien AAA production voor een Castlevania we van Konami niet moeten verwachten.
 
Net enkele uren gespeeld, liking it so far 🙂.
De issues zoals in de demo heb ik niet ervaren en draait smooth aan 90fps met alles op max settings.
Visueel is dit echt een pareltje, next gen graphics.
 
Ook net aan begonnen, maar hier in mijn living nie speelbaar veel te klaar. Zal dus telkens voor s' avonds wat zijn. RE7 was goed maar toch eerder fan van de old school setting.
 
Ik heb tot nu toe 3uurs gespeeld

En je voelt sowieso stukjes van de re4, re5, re3 en re7 erin

In mij ogen verslaat de 8 sowieso de 7.

Een pracht horror spel!
 
Blijkbaar al uitgespeeld op normal op 7u30 tijd terwijl ik echt elk hoekje heb afgezocht en zoveel mogelijk secrets heb proberen te doen, maar ga hem sowieso nog een paar keer herspelen. Over het algemeen een goeie game, begint erg sterk maar zwakt dan halverwege toch wat af.
 
Laatst bewerkt:
Er zit een trophie bij om hem binnen de 4u uit te spelen dus heel lang zal de game niet zijn, voor mij hoeven games ook geen 50u te duren liver kort en krachtig.
 
Terug
Bovenaan