Resident Evil 4

Horror PC PS5 PS4 XBOX Resident Evil 4

Heb het paar dagen niet gespeeld, heb wel de DLC gekocht is puur als fan ( costumes, in game effecten, paar wapens ).
Ik heb hem digitaal dus heb ik ook de ps4 versie en zo goot verschil is het niet.
Volgende remake zou Dino crisis zijn :love:
 
Nog ene keer op hardcore nu!!

339579834_883540712946138_3147261006818075408_n.jpg


Kga niet liegen ik begin me wel leeggezogen te voelen door dit spel nu. Ik denk da ik legit zelf niet meer nadenk en puur op automatische piloot er door heel loop. Ik had zelf 15 ish healing items over, nu da geeft wel een goed gevoel voor hardcore, veel tijd over en khad massas healing over ook.
 
Nog ene keer op hardcore nu!!

339579834_883540712946138_3147261006818075408_n.jpg


Kga niet liegen ik begin me wel leeggezogen te voelen door dit spel nu. Ik denk da ik legit zelf niet meer nadenk en puur op automatische piloot er door heel loop. Ik had zelf 15 ish healing items over, nu da geeft wel een goed gevoel voor hardcore, veel tijd over en khad massas healing over ook.
Auto-pilot tijdens de laatste runs jup. Gewoon als een gek blijven doorlopen van a naar b :D De fatigue na x aantal playthroughs is real. Ik ga binnenkort beginnen aan Dead Space, daar heb je toch veel minder runs nodig (als ik al voor de plat wil gaan), maar lijkt me beduidend moeilijker, dus wie weet :)
 
Auto-pilot tijdens de laatste runs jup. Gewoon als een gek blijven doorlopen van a naar b :D De fatigue na x aantal playthroughs is real. Ik ga binnenkort beginnen aan Dead Space, daar heb je toch veel minder runs nodig (als ik al voor de plat wil gaan), maar lijkt me beduidend moeilijker, dus wie weet :)
Kga die laatste run dan ook opsplitsen in twee avonden deze keer, keer van Chapter 1 tot 9 ofzo en dan van 10 tot 16. Het volgende dat ik wil en ga spelen is Jedi: Survivor dat deze vrijdag uit komt, dus ik zit wel met wat marge tot dan. Al bij al wel blij want ik ging er van uit dat ik de Plat van dit spel pas op een veel later tijdstip ging opkuisen en ik ga nu toch uiteindelijk vlot voor de release klaar zijn en kan het spel dan laten liggen.
 
men klak, een echte completionist @Bunkerbudy .
ik heb het na de tweede run aan de kant gelegd, teveel van het goede.
het is hier al redelijk lang geleden dat ik nog een platinum heb gehaald, de volgende zou de 50ste zijn.
 
Iemand tips?

Eerste resident evil game.

Hoe stel je graphics best in?
knife-durability upgraden is belangrijk.
Verkennen (zeker in the village) wordt goed beloond met extra treasures & verborgen wapens
Als je de shooting range voor het eerst tegenkomt, is het handig om even te spelen omdat je met de coins charms kunt equipen die je allerhande kleine boosts geven.
Bij de merchant staat altijd een typewriter, dus als ge twijfelt of een wapen u de kost waard lijkt -> eerst saven voor ge veel spendeert

RE4 is geen trage game, maar ook niet de snelste action-game, dus als framerate niet zo belangrijk is voor u, kan je net zo goed "quality-wise" spelen.
 
Terug
Bovenaan