Resident Evil 4

Horror PC PS5 PS4 XBOX Resident Evil 4

Kamperske

Well-known member
re4.png


release: 24 maart 2023
genre: horror
dev: Capcom

Resident Evil 4 remake.

Six years have passed since the biological disaster in Raccoon City.
Agent Leon S. Kennedy, one of the survivors of the incident, has been sent to rescue the president's kidnapped daughter.
He tracks her to a secluded European village, where there is something terribly wrong with the locals.
And the curtain rises on this story of daring rescue and grueling horror where life and death, terror and catharsis intersect.

Featuring modernized gameplay, a reimagined storyline, and vividly detailed graphics, Resident Evil 4 marks the rebirth of an industry juggernaut.

 
Bah weer een remake van een oude titel. Voorlopig toch een mager beestje deze nieuwe generatie consoles.
 
Bah weer een remake van een oude titel. Voorlopig toch een mager beestje deze nieuwe generatie consoles.
Ik begrijp het, maar voor mij persoonlijk is dit awesome, net zoals met dead space. Al kan dead space nog redelijk mee. Als je re4 de dag van vandaag wilt herspelen, is gewoon verschrikkelijk. Die controls,... Nu full on remake, kick ass graphics, goede besturing, hier en daar aanpassingen,...ik kan niet wachten. En die nieuwe ip's,... komen ook wel, effe tijd nodig.
 
Ik begrijp het, maar voor mij persoonlijk is dit awesome, net zoals met dead space. Al kan dead space nog redelijk mee. Als je re4 de dag van vandaag wilt herspelen, is gewoon verschrikkelijk. Die controls,... Nu full on remake, kick ass graphics, goede besturing, hier en daar aanpassingen,...ik kan niet wachten. En die nieuwe ip's,... komen ook wel, effe tijd nodig.
Ja ik ben niet voor het herkauwen, uitmelken van titels. Ik hoop dat er toch snel eens enkele, echte toppers in de nabije toekomst (eerste deel 2023) op het programma staan waarbij de mogelijkheden van de PS5 ten volle worden benut. (Ik kijk naar jouw R*..)
 
Mijn geliefde RE4 is terug! <3 Hopelijk even goed behandeld als RE2make en niet zozeer RE3make. Nieuwe voice-actors voor Luis en Sadler... benieuwd of ze de "camp" hard gaan terugschroeven.
 
Ik vrees het ook maar een mens mag hoop hebben e. Ze zetten toch wel altijd een soort benchmark neer.
Ze gaan denk ik gewoon GTAV op PS5 eerst 2 -3 jaar uitbuiten tot iedereen het echt stront beu is denk ik. Zie anders ook geen logica om het naar PS5 te brengen en dan het jaar nadien VI uit te brengen. Dan hadden ze het beter ( zeker met het gebrek aan consoles ) op PS4 gehouden en meteen VI uitgebracht na 2-3 jaar next gen. Dus ik denk dat 2024-2025 niet onredelijk is.
 
Ze gaan denk ik gewoon GTAV op PS5 eerst 2 -3 jaar uitbuiten tot iedereen het echt stront beu is denk ik. Zie anders ook geen logica om het naar PS5 te brengen en dan het jaar nadien VI uit te brengen. Dan hadden ze het beter ( zeker met het gebrek aan consoles ) op PS4 gehouden en meteen VI uitgebracht na 2-3 jaar next gen. Dus ik denk dat 2024-2025 niet onredelijk is.
Jammer genoeg dat ze idd die V nog een keer gaan uitmelken. Nu moet geen GTA zijn. Mag ook nieuwe bully of LA Noire worden vr mij..
 
er is toch nog maar een nieuwe remake uit op ps4, een jaar of 2 terug?

waarom nu nog maar es?
 
De beste uit de reeks vind ik.
Ik heb deze nog op de GameCube uitgespeeld.
De beste vind ik moeilijk, het was een verfrissing toen met die nieuwe camera maar horror gehalte was fel minder hopelijk maken ze hem een stuk donkerder.
 
Terug
Bovenaan