Resident Evil 4

Horror PC PS5 PS4 XBOX Resident Evil 4

Aaaah, kan niet wachten om vanavond de demo testen. Benieuwd hoe krap die parry-windows zijn en of het (beduidend) strenger is op hogere moeilijkheidsgraden.
 
Voor wat je al kan spelen vond ik hem moeilijker dan vroeger. Vroeger kon je met die melee attacks makkelijker meer enemies raken. Het ontwijken van hun aanvallen is ook moeilijker.
 
Voor wat je al kan spelen vond ik hem moeilijker dan vroeger. Vroeger kon je met die melee attacks makkelijker meer enemies raken. Het ontwijken van hun aanvallen is ook moeilijker.
Heb dat gevoel ook, ik gebruikte in het origineel veel meer mijn mes .
Ga er nu nie meer aankomen wil alles liever vande eerste keer beleven aan 1 stuk
 
Mijn geliefde RE4 is terug! <3 Hopelijk even goed behandeld als RE2make en niet zozeer RE3make. Nieuwe voice-actors voor Luis en Sadler... benieuwd of ze de "camp" hard gaan terugschroeven.
"i guess they don't discriminate here" was alvast niet aanwezig.. niet meteen een groot gemis voor mij persoonlijk.

Audio alweer van wereld niveau, zo'n gigantische verschil. Sfeer is echt wel in lijn met de huidige REmakes. Na heel wat Days Gone te spelen mis ik toch wel "shoulder switchen" voor het aimen. De parry maakt wel alles goed, to hell with QTE's.

Wederom een ez hit voor Capcom.
 
"i guess they don't discriminate here" was alvast niet aanwezig.. niet meteen een groot gemis voor mij persoonlijk.

Audio alweer van wereld niveau, zo'n gigantische verschil. Sfeer is echt wel in lijn met de huidige REmakes. Na heel wat Days Gone te spelen mis ik toch wel "shoulder switchen" voor het aimen. De parry maakt wel alles goed, to hell with QTE's.

Wederom een ez hit voor Capcom.
Ik was aant zoeken waar die dame met haar riek zat. Nu bedenk ik me ook van "Aah juist, ze gingen bepaalde zaken moderniseren "

Het speelt zeer fijn al moet ik zeggen dat ik nog steeds stop to shoot. Vijanden zijn gewoon zo snel dat ge moet weglopen bij mobs.

Kicks hebben niet meer zo een AoE effect, maar headshots stunnen nog altijd goed. Kneeshots lijken ook moeilijker te zijn, dus simpele supplex is misschien enkel doenbaar als je wapens genoeg upgrades hebben.

Ik mag hopen dat knife durability verbeterd kan worden als ge constant parries èn stabs doet :D
 
Aan het twijfelen voor digitaal of fysiek, ik heb 15€ korting met die punten die je krijgt via aankopen.
Heb zowat alle Resident evil's digitaal staan .
Wat zou ik doen ?:biglaugh:
 
Aan het twijfelen voor digitaal of fysiek, ik heb 15€ korting met die punten die je krijgt via aankopen.
Heb zowat alle Resident evil's digitaal staan .
Wat zou ik doen ?:biglaugh:
Digitaal om nu te sparen en geen gedoe te hebben met postnl/bpost op dag1. :p Nadien wacht ge tot iemand op buy&sell zijn lenticular edition weg doet voor €15 onder de nieuwprijs :D
 
Gisteren na de demo het origineel nog eens begonnen. Pfffoeh. REmakes zijn toch wel leuk hoor.

Het origineel speelt eigenlijk als een "mobielere" lightgun game met Leon dat teveel screenspace neemt. Mijn god die stalkende camera. En die laser, alsof normal niet makkelijk genoeg was :p
 
PS5 mag dan wel alweer met VR gaan lopen(kudos Sony, kudos!).
Maar laten we allen eerlijk blijven, pc superieuriteit is en blijft.
26-1678667093-525017077.jpg

26-1678667102-1189278864.jpg
 
Terug
Bovenaan