Queen
Innuendo enkele luisterbeurten gegeven. Niet slecht op het eerste gehoor maar zoals hier al vermeld is het idd een moeilijke first listen. Hier zit meer vlees aan en heeft wat meer tijd nodig. Zeker niet de hapklare brok die bvb. A Kind Of Magic was of een album met enkele hits als The Miracle.
Ik ga wel even een Queen pauze inlassen nu en daarna me weer aan Innuendo wagen.
Kunnen we je al bijschrijven als Queen-fan op de ellenlange lijst van fans, waarvan de helft het bestaan niet kent van een Fairy-fellers masterstroke?
 
  • Leuk
Waarderingen: Lint
Kunnen we je al bijschrijven als Queen-fan op de ellenlange lijst van fans, waarvan de helft het bestaan niet kent van een Fairy-fellers masterstroke?
Echt fan zou ik mezelf (nog?) niet noemen. Maar ik moet wel zeggen dat ik er tot nu toe toch erg van genoten heb (behalve Hot Space en A Kind Of Magic dan) en toch wat zaken nog opnieuw zal opleggen. Ik hoor het graag. En ik moet eerlijk zeggen dat als je mij dat een jaar geleden had gezegd ik je gek had verklaard.
 
Hier ben ik nog eens :tongue:.

Het debuut had ik nog maar een keertje vluchtig beluisterd vroeger. Sinds deze week eens wat meer opgelegd. En ja, slecht is dat niet. Maar het is nog een beetje gewoon voor Queen precies. Alsof ze nog niet vollenbak durven gaan. Het is goeie hard rock zonder meer of minder maar Queen II is wel een heel grote stap vooruit.
 
Terug bezig aan Innuendo gezien ik die nog niet echt grondig had beluisterd. Een goed, solide album. Al mogen er 2 nummers of 3 nummers weggelaten worden. Voorlopige favorieten: openingsnummer (vintage Queen imo), de afsluiter, Ride The Wild Wind en The Hitman.
Kunnen niet overtuigen: Don't Try So Hard en All God's People.

Prachtig artwork ook trouwens, vind ik.
 
  • Leuk
Waarderingen: Lint
Terug
Bovenaan