Solved Oude iTrader score/feedback

This post has been solved

CaSaKe

Member
Komt deze ook over van 9lives?
Of is het de bedoeling van opnieuw te beginnen van 0?

Zou wel tof zijn om deze erbij te hebben was een goeie referentie voor iedereen.
 
Staat bij uw profiel bij “Over mij”.

Uw stats:
Legacy iTrader Total 222
Legacy iTrader Percent 99
Legacy Reputation 11
Legacy Posts 1930
Legacy Joindate 17 jul 2002
 
Zou wel makkelijker zijn als die bij de trader history staat dan bij over mij niet?
Lijkt me meer omslachtig.
Is ook makkelijker om dan direct te zien. En niet via een kleine omweg.
 
Zou wel makkelijker zijn als die bij de trader history staat dan bij over mij niet?
Lijkt me meer omslachtig.
Is ook makkelijker om dan direct te zien. En niet via een kleine omweg.

Vind ik persoonlijk ook. Hopelijk kan hier toch iets aan gedaan worden.

Desnoods de posts teller van 0 laten beginnen, maar de iTrader teller van 0 laten beginnen, daar ontgaat me eigenlijk de bedoeling van.
 
Hoeveel keer gaat die vraag hier nu nog passeren :/
Stond hier zelfs in de tweede post van dit topic.
 
Hoeveel keer gaat die vraag hier nu nog passeren :/
Stond hier zelfs in de tweede post van dit topic.
Eerlijk is eerlijk, het staat alles behalve instinctief aangegeven. Is het niet mogelijk om de legacy itrader gewoon naast de itrader te tonen? Dus zoiets:

Untitled-1.jpg
 
Eerlijk is eerlijk, het staat alles behalve instinctief aangegeven. Is het niet mogelijk om de legacy itrader gewoon naast de itrader te tonen? Dus zoiets:

Untitled-1.jpg
Ja, het staat niet goed aangegeven op het profiel, da's correct. Maar wel al vele keren in diverse topics, waaronder dit topic hier.
Er wordt nog gewerkt aan de iTrader en niks is definitief.
 
Sorry mannen maar ik ben mr net overgestapt via 9-lives. Mijn laatste aankoop blijkt blijkbaar een afzetter te zijn. Na 519 itraders zoiets met vertrouwen kopen... tja. Dus ben hier van lang weggeweest terug.
 
Terug
Bovenaan