Het iTrader-topic - alle feedback hierover mag hier

iTrader toekennen vanop mobile (Android in mijn geval) geeft problemen: lijkt alsof er geen tekst geregistreerd wordt in de comment want na het submitten krijg je hierover een melding dat het een verplicht veld is. Via de browser op een Windows-pc is er niks aan de hand.
 
iTrader toekennen vanop mobile (Android in mijn geval) geeft problemen: lijkt alsof er geen tekst geregistreerd wordt in de comment want na het submitten krijg je hierover een melding dat het een verplicht veld is. Via de browser op een Windows-pc is er niks aan de hand.

@moonstorm @Cyberkef kun je bovenstaande eens bekijken?

Zelfde hier...

Heeft iets te maken met die "[ ]". De bb-code, of hoe noemt dat juist(?) moet aanstaan.

Het zou bij deze normaal gepatched moeten zijn. Bij verdere problemen horen we het graag.
 
Zou er een regel kunnen bijkomen die zegt dat foto's van de verkochte producten in de thread(meer specifiek in de OP misschien) zelf moeten gepost worden?

Af en toe komt het voor dat iemand iets te koop aanbiedt en dat er simpelweg gezegd wordt "Wil je foto's, vraag het maar, dan stuur ik ze via pm!"

Komt in mijn ogen altijd een beetje louche over of op zijn minst als nodeloze geheimhouding. Als je weigert foto's te maken of er te lui voor bent -> sure, mensen kunnen zelf beslissen of ze al dan niet bieden.

Een voor een moeten vragen om de foto's doorgestuurd te krijgen... Misschien is het meestal niet bedoeld als een stiekeme verkoperstruc, maar zelfs voor een 2dehands/buy&sell-forum mag dit wel in de basis-etiquette staan in mijn ogen.
 
Ik wou net een positieve Itrade geven maar het lukt me niet. Ik kan de deal nl. niet linken. https://www.beyondgaming.be/itrader/3931/add-feedback

Als ik erop tik komt er onderaan een balkje tevoorschijn waar ik niet in kan plakken. Heb het ook met TAB geprobeerd; dus positief TAB vak voor de link TAB korte omschrijving. En nog lukt het niet om te plakken.

Geprobeerd in Opera en Edge.
 
Ik wou net een positieve Itrade geven maar het lukt me niet. Ik kan de deal nl. niet linken. https://www.beyondgaming.be/itrader/3931/add-feedback

Als ik erop tik komt er onderaan een balkje tevoorschijn waar ik niet in kan plakken. Heb het ook met TAB geprobeerd; dus positief TAB vak voor de link TAB korte omschrijving. En nog lukt het niet om te plakken.

Geprobeerd in Opera en Edge.
Over welk topic gaat het?
 
Terug
Bovenaan