Zalando.be - 30% korting of meer!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Einddatum + uur van de verkoop
29/02/2024 00:00

rogierel

Member
iTrader: 100% (26/26)
Algemene informatie/specificaties
korting Zalando
Nieuw/tweedehands
Niet van toepassing
Aanwezigheid factuur en/of garantie
Niet van toepassing
Ook elders te koop aangeboden
Neen
Verzending/afhaal
  1. Niet van toepassing
Ook hier heb ik al eerder leden blij gemaakt met korting bij Zalando.
Om precies te zijn, 15% (licht bespreekbaar) en dit kan gebruikt worden met elke voucher of kortingscode die je al hebt.

Ik heb een tegoed op dit moment van €0 en kan dus alles bestellen bij Zalando.be en dan krijg je dit - 15% extra korting.
Leuk als je toch al wat moet hebben, of een vriendin met een design handtas wil veroveren :)

Laat maar weten! Op = OP !

Momenteel geen tegoed.
 
Laatst bewerkt:
@Vierkant Zou geen probleem moeten geven, ik moet dan de producten weten en dan voeg ik die toe aan mandje en als het met het tegoed te betalen is (niet alle artikelen kunnen geloof ik), dan kunnen we de voucher erbij doen en dan mijn korting extra.. ;-)
 
@fredenevy In principe wel natuurlijk, maar ik raad aan om producten te nemen met kleinere kans daarop, maar als het niet past of bevalt, dan kun je het uiteraard terugsturen zoals gewoonlijk.
@TooChé Niet altijd, maar meestal wel is het beste antwoord, maar ik kan dat direct zeggen als je me de link(s) naar de product(en) geeft.
 
Laatst bewerkt:
Aangezien de grote korting en het tegoed, liever niet al teveel verschillende kopers, ook ivm eventueel retour, vergt dan veel tijd.
Dus zeg €250 of erboven, liefst hele tegoed, dan beste korting verkrijgbaar.
 
Je kan bij Zalando slechts een enkele kortingsbon gebruiken, dus gebruik je de huidige BE20 (20% korting) en dat lijkt me logisch, dan kan ik daar nog 15% bovenop doen (misschien 20% als voldoende afname).

Let wel, de BE20 is een periodieke korting voor iedereen. Dit even voor de duidelijkheid!
 
Je kan bij Zalando slechts een enkele kortingsbon gebruiken, dus gebruik je de huidige BE20 (20% korting) en dat lijkt me logisch, dan kan ik daar nog 15% bovenop doen (misschien 20% als voldoende afname).

Let wel, de BE20 is een periodieke korting voor iedereen. Dit even voor de duidelijkheid!
Nog wat tegoed beschikbaar?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan