PC Onderdelen Corsair Crystal 680X Black - Coolermaster RGB controller & coolers

Status
Niet open voor verdere reacties.
Einddatum + uur van de verkoop
25/02/2024 14:00

Torreuh

Member
Zelzate
iTrader: 100% (6/6)
Algemene informatie/specificaties
Corsair Crystal 680X Black case: Bieden vanaf 100€, meeneem 150€
Cooler Master LED controller A1 (Gen2 RGB Adressable) *nieuw*: bieden vanaf 15€, meeneem 20€
Cooler Master Hyper 212 HALO BLACK cooler *nieuw*: bieden vanaf 30€, meeneem 40€
Cooler Master MasterAir G100M: Bieden vanaf 20€, meeneem 30€
Nieuw/tweedehands
Nieuw
Aanwezigheid factuur en/of garantie
Nee
Ook elders te koop aangeboden
Neen
Verzending/afhaal
  1. Verzending
  2. Afhaling
Afhaallocatie
Zelzate
Bij deze wil ik wat spullen de deur uit die hier toch maar rondliggen.

Corsair Crystal 680X Black case: Bieden vanaf 100€, meeneem 150€

Case in zeer goede staat, enkel de bovenste filter heb ik wat moeten aanpassen aangezien deze niet meer de originele bleek te zijn, past nu goed.
Komt van een vorige deal die ik hier gemaakt heb op het forum, ik heb enkel de onderdelen die erin staken gebruikt. Ging normaal voor een projectje zijn, maar dat zal er toch niet onmiddelijk van komen.

Bij voorkeur enkel afhaal voor deze case.


Cooler Master LED controller A1 (Gen2 RGB Adressable) *nieuw*: bieden vanaf 15€, meeneem 20€
Gekocht voor mijn vriendin haar PC, maar uiteindelijk vindt ze het "regenboogeffect" (ugh) heel mooi en wordt dus niet gebruikt.
Enkel geopend om eens te bekijken, niet gebruikt en dus in nieuwstaat.


Cooler Master Hyper 212 HALO BLACK cooler *nieuw*: bieden vanaf 30€, meeneem 40€
Dubbele bestelling (per ongeluk) dus ongeopend en nieuw.

Cooler Master MasterAir G100M: Bieden vanaf 20€, meeneem 30€

Deze low-profile CPU cooler is slechts 1x gebruikt, maar blijk niet goed genoeg voor een 9700K, was een beetje nemen wat er in de winkel was om de build sneller te kunnen maken. Voor lichte CPU's en kleine builds wel ok.



Prijzen zijn exclusief verzending.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan