Het iTrader-topic - alle feedback hierover mag hier

Joeri

Hoofdredacteur
Crowdfunder FE
Platinum Trophy
Beste B&S-leden,

de vertrouwde iTrader keert terug!
Je zal dan de iTrader-score te zien krijgen van de deals die afgesloten werden op BeyondGaming. Ook de score die dateert van 9lives vind je nu terug onder je avatar. Naast de iTrader-score zal ook je locatie getoond worden, hetzij enkel in de B&S-fora. Op alle andere fora worden de score en locatie verborgen.

Hoewel het getest is, kunnen jullie dingen als geen ander om zeep helpen. Kom je zo'n rariteit tegen? Meld dit dan in dit topic.

Opmerking: de iTraders die voor vandaag werden uitgedeeld, moeten opnieuw van een iTrader-voorzien worden. Dit moeten jullie zelf doen. Jullie hebben hiervoor 14 dagen de tijd.

Alle feedback wordt ten harte genomen en de admins doen dan hun best om de problemen/opmerkingen te fixen.

Nog belangrijk: indien je notificaties wil krijgen over je iTraders, dan moet je dit via deze link aanzetten.

StanTem, Sir.K en Kwertie
Sieberkev en moonstorm
 
Laatst bewerkt:
Zo, de eerste "Trader" addon werd bedankt voor bewezen diensten en is nu vervangen door ... iTrader (met véél dank aan @moonstorm om dit te verwezelijke)! Alle functionaliteit (en een paar tweaks) werden toegevoegd/aangepast en alles zou nu terug moeten werken zoals je al jaren gewoon was :)

Werkt al veel beter, waarvoor dank! Maar ik heb één kleine opmerking en die is als volgt:

Wanneer je naar iemand zijn/haar profiel gaat en je klikt op 'negative' of 'positive' trader feedback, wordt je naar de laatste nieuwe feedback/hall of fame gestuurd. Dit alleen wanneer de ontvanger nog geen feedback heeft gehad. Ik denk dat een melding als 'gebruiker X heeft nog geen feedbackscore', misschien beter zou staan :unsure:
 
Werkt al veel beter, waarvoor dank! Maar ik heb één kleine opmerking en die is als volgt:

Wanneer je naar iemand zijn/haar profiel gaat en je klikt op 'negative' of 'positive' trader feedback, wordt je naar de laatste nieuwe feedback/hall of fame gestuurd. Dit alleen wanneer de ontvanger nog geen feedback heeft gehad. Ik denk dat een melding als 'gebruiker X heeft nog geen feedbackscore', misschien beter zou staan :unsure:
Akkoord. Ik maak een lijst van de feedback die er gaat komen in de volgende dagen en dan implementeren/fixen we dat in de volgende release!
 
Is maar een kleine opmerking hoor, maar op het forum zie ik nederlands en engels door elkaar gebruikt worden.

Voorbeeld:

Forum statistieken​

Onderwerpen1.496Berichten47.224Leden2.319Nieuwste lidVogel_nestje

iTrader statistics​

Total feedback16Total traders15Feedback left today1Average rating100
 
Telkens als ik een iTrader probeer te geven krijg ik deze error:

Oops! We ran into some problems.
Comment is required. Please enter comment text.

Dit terwijl alle velden ingevuld zijn...



EDIT: Als ik BBcode toggle dat ik zelf geen "codes" kan typen lukt het wel...
 
Telkens als ik een iTrader probeer te geven krijg ik deze error:



Dit terwijl alle velden ingevuld zijn...



EDIT: Als ik BBcode toggle dat ik zelf geen "codes" kan typen lukt het wel...
Kan je even aanduiden welke browser (+ versie) en eventuele addons dat je actief hebt toen dit probleem voorviel? Dit is getest op de laatste versies van firefox, chrome, safari & edge zonder problemen.
 
Kan je even aanduiden welke browser (+ versie) en eventuele addons dat je actief hebt toen dit probleem voorviel? Dit is getest op de laatste versies van firefox, chrome, safari & edge zonder problemen.

Chrome (laatste versie, 88.0.4324.146) met "uBlock Origin", "https everywhere", "eID Chrome" en "I don't care about cookies".

Zelfde via Chrome op m'n Android phone. En dat is de laatste officiële uit de Play Store, zonder extensies of add ons..
 
Chrome (laatste versie, 88.0.4324.146) met "uBlock Origin", "https everywhere", "eID Chrome" en "I don't care about cookies".

Zelfde via Chrome op m'n Android phone. En dat is de laatste officiële uit de Play Store, zonder extensies of add ons..
Nog een dingetje: is het via de pop-up rating (actie in de onderste balk van de eerste post in de thread) of via de iTrader profiel pagina?
 
Nog belangrijk: indien je notificaties wil krijgen over je iTraders, dan moet je dit via deze link aanzetten.
Is het niet mogelijk om dat standaard aan te vinken (als een alert bv?). Ik heb het nu toevallig via hier gezien (omdat ik wou melden dat je geen melding kreeg nota bene :p ), maar dat lijkt me toch iets dat een alert verdient?
 
Hallo, misschien over het hoofd gezien maar mijn 9lives nickname was Sheik Yerbouti en nu heb ik dit nickname.
Ik vroeg me af hoe ik terug mijn itraders krijg...
 
Hallo, misschien over het hoofd gezien maar mijn 9lives nickname was Sheik Yerbouti en nu heb ik dit nickname.
Ik vroeg me af hoe ik terug mijn itraders krijg...

 
2negative itraders... Bij mijn weten maar ooit eentje gekregen. Iets fout gegaan bij het 'overzetten'? Kan ook niet zien van wie of wanneer die 2de negative gekomen is.
 
2negative itraders... Bij mijn weten maar ooit eentje gekregen. Iets fout gegaan bij het 'overzetten'? Kan ook niet zien van wie of wanneer die 2de negative gekomen is.
Ik heb hetzelfde probleem. Ik heb ook 2 negatieve itraders, maar ik denk dat ik er ook maar 1 heb gekregen. Niet 100% zeker.
 
Terug
Bovenaan