Tanuki maakt: The Conservatory

Na veel gepruts en geprobeer ben ik eindelijk op een punt gekomen waarop ik tevreden genoeg ben over het bos om het even los te laten. Eigenlijk is het nog niet af, ik wil nog wat meer medium-hoge planten/struiken toevoegen, de bomen beter afwerken en nog wat deco zoals boomstronken en klimop toevoegen. Het is echt wel al een uitdaging geweest om het er allemaal een beetje 'natuurlijk te laten uitzien. Ik maak voor sommige onderdelen gebruik van procedural generation waarbij de engine bvb bepaalde planten gewoon willekeurig plaatst, maar je merkt echt het verschil tussen pure computer willekeur en meer natuurlijke willekeur. De stukken die het meest in beeld zijn rond het huis zijn dus toch voornamelijk manueel gezet, iets waar je oneindig lang aan bezig kan blijven.


Ik zou dit project op ten laatste 1 juni af willen hebben, dus ik moet echt dringend aan het huis beginnen. Gelukkig ligt er al een goede basis vast, wat ik hoop dat mij gaat helpen om het relatief snel af te krijgen. Ik heb ook een veel helderder beeld van hoe ik wil dat het huis eruit gaat zien vergeleken met het bos, wat ook enorm gaat helpen (fingers crossed).

1000038620.jpg

1000038621.jpg

1000038624.jpg

1000038622.jpg

1000038623.jpg

1000038626.jpg
 
Terug
Bovenaan