Reactions en Reaction Score (repkes, upvotes...)

Wat doen we met reactions (uitleg in de openingspost)

  • Laten zoals het is: geen reactions in Lounge

  • Reacties overal toelaten (en dus vertekende stat)

  • Reacties overal aan, maar reactiewaarde weghalen

  • Reacties overal uit

  • Reacties overal toelaten en postcount in Lounge laten tellen

  • Kan me eigenlijk totaal niks schelen


De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
Ik houd van cijfertjes dus ik vind het wel fijn dat we postcount en reaction count kunnen tracken :tongue: . Als dat betekent dat sommige users een heel hoge post/reaction count hebben, het zij zo. Vind ik beter dan het systeem dan maar volledig te schrappen.

Wil ik wel aan toevoegen dat het allemaal niet zo'n big deal is & ik met elk plan van aanpak wel kan leven. Ik ben al bij al maar een sporadische bezoeker after all.
 
Goed, we hebben al jullie opmerkingen bekeken en in beraad genomen. De stemresultaten ook, maar zoals we in het begin al zeiden, zijn die niet doorslaggevend omdat we goed beseffen dat we hiermee maar een beperkt deel van de gebruikers aanspreken (en treffen).

Maar van alle opties lijkt ons de beste, en de meest gedragen, optie drie te zijn: Reacties overal aan laten, maar de reactiewaarde naar nul herleiden. Dat is namelijk ook de optie die het makkelijkst terug te draaien is, bovenop dat ze mensen in Lounge en Zwam wel nog alle functionaliteit geven.

De stat die daarmee herleid wordt naar nul, zullen we op termijn opvangen met een veelzeggendere stat. Dat is een groter werk en nog niet voor meteen, maar deze optie houdt dat pad ook nog open. Zoals terecht opgemerkt, is nu het Puntensysteem ook een beetje raar, waar iedereen nu 112 heeft. Dat kan dan samengevoegd worden.

Maar één ding tegelijk, dus voorlopig: Overal reacties aan, in Zwam en Lounge postcount uit. Veel plezier!
 
Goed, we hebben al jullie opmerkingen bekeken en in beraad genomen. De stemresultaten ook, maar zoals we in het begin al zeiden, zijn die niet doorslaggevend omdat we goed beseffen dat we hiermee maar een beperkt deel van de gebruikers aanspreken (en treffen).

Maar van alle opties lijkt ons de beste, en de meest gedragen, optie drie te zijn: Reacties overal aan laten, maar de reactiewaarde naar nul herleiden. Dat is namelijk ook de optie die het makkelijkst terug te draaien is, bovenop dat ze mensen in Lounge en Zwam wel nog alle functionaliteit geven.

De stat die daarmee herleid wordt naar nul, zullen we op termijn opvangen met een veelzeggendere stat. Dat is een groter werk en nog niet voor meteen, maar deze optie houdt dat pad ook nog open. Zoals terecht opgemerkt, is nu het Puntensysteem ook een beetje raar, waar iedereen nu 112 heeft. Dat kan dan samengevoegd worden.

Maar één ding tegelijk, dus voorlopig: Overal reacties aan, in Zwam en Lounge postcount uit. Veel plezier!

Kon dit nu nog zelfs geen weekje ter discussie staan? Dinsdagnamiddag komt de discussie op gang en vrijdagochtend is het beslist. Ik vind het spijtig dat dat op zo'n manier moet gebeuren. Geef op z'n minst mensen die minder actief zijn op het forum de tijd om te reageren als het over een ingrijpende beslissing gaat.
 
Kon dit nu nog zelfs geen weekje ter discussie staan? Dinsdagnamiddag komt de discussie op gang en vrijdagochtend is het beslist. Ik vind het spijtig dat dat op zo'n manier moet gebeuren. Geef op z'n minst mensen die minder actief zijn op het forum de tijd om te reageren als het over een ingrijpende beslissing gaat.
Had het dan echt iets veranderd? :unsure:
 
Kon dit nu nog zelfs geen weekje ter discussie staan? Dinsdagnamiddag komt de discussie op gang en vrijdagochtend is het beslist. Ik vind het spijtig dat dat op zo'n manier moet gebeuren. Geef op z'n minst mensen die minder actief zijn op het forum de tijd om te reageren als het over een ingrijpende beslissing gaat.
Mja, oke. Faire kritiek.

We wilden graag vooruit, omdat er nog een paar andere dingen vanaf hingen, en aangezien deze optie ver genoeg voor mag en algemeen genoeg gedragen leek in de commentaren en onder de mods, samen met het feit dat het al 2d stil was en de actiefste en meest getroffen groep sowieso al oververtegenwoordigd zal zijn in deze poll (en we daar dus ook voor bijstellen), hebben we de knoop doorgehakt. En natuurlijk blijft alle input heel welkom. Het is ook een keuze die op elk moment kan bijgesteld worden.

Dat is de uitleg waarom. Wat niet wegneemt dat je gelijk hebt en ik deze misschien nog een paar upjes had mogen geven voor we verder gingen. Mijn schuld, en ik let er de volgende keer op.
 
Miljaar, daar gaat mijn geweldige post-reaction-ratio. Draai dat keer terug, harteloze zakken. En dat bedoel ik lief en constructief doch LICHTJES DREIGEND.
Ook @Soeplepel Geen nood, er komt (hopelijk snel) een kans om een nog betere nuttigheidsratio te krijgen. Of onnuttigheid, hangt er maar net vanaf wat je nastreeft!
 
Ook @Soeplepel Geen nood, er komt (hopelijk snel) een kans om een nog betere nuttigheidsratio te krijgen. Of onnuttigheid, hangt er maar net vanaf wat je nastreeft!

Hoe zit dat hier?

giphy.gif
 
Terug
Bovenaan