Ik ben pertinent tegen 'reactions'. Zoals hier eerder al gezegd zijn door o.a. pieterjan94 , er zijn nog amper rechtse posters die willen posten in P&A.
En van zodra iemand van het linkse kamp post, mag je er gif op geven: er zijn altijd dezelfde users die ,ongeacht de inhoud, daar steevast likes aan geven. precies een vriendenclubje.
Ik kan perfect enkele namen opsommen hoor, maar dat zal wel weer niet mogen. Trouwens iedereen weet wel over wie het gaat.
En zo heb je een totaal verkeerde perceptie: een post met 5 likes (ja steeds van hetzelfde groepje die likes uit deelt aan elkaar), lijkt zo plots meer waard, dan een post zonder likes (gewoon omdat er minder rechtse posters zijn).
Nu , mij kan het allemaal niet zo heel veel schelen, want ik post er toch niet meer.
EDIT: ik zie zopas dat de vote's publiek zijn. Eventjes de proef op de som genomen en gekeken.
Ja hoor, de personen waarover ik het had (zie vriendenclubje) zijn allemaal VOOR de reactions, samen met nogal wat eerder linkse stemmers.
En veel rechtse stemmers zijn TEGEN.
Of is dit ook weer toeval?