Orange: Digitale TV & vast internet - Ervaringen, discussies & vragen

Sms'je gekregen van Orange:
Orange-info. Sportfan? Goed nieuws! De Jupiler Pro League gaat deze vrijdag opnieuw van start. Om dit te vieren, krijg je van 23 juli (12:00) tot 26 juli (9:00) gratis toegang tot Eleven Pro League! Veel kijkplezier!

Nu dacht ik even de match van Club te zien en seffes die van Anderlecht. Maar ik heb geen toegang tot de kanalen van Eleven.
Wat een geste :crazy:

Zijn jullie over het algemeen tevreden van Orange?
Heb een voorstel gekregen voor internet, digitale tv + netflix + 2 gsm abo's onbeperkt voor 89€ per maand...
Graag jullie mening.

:bow:

Heb een voorstel gekregen voor internet, digitale tv + netflix + 2 gsm abo's onbeperkt voor 89€ per maand...
Graag jullie mening.

prijs kwaliteit zijn we er hier zeker tevreden van. Al 3 jaar klant ondertussen en nog geen spijt van gehad.

Graag jullie mening.

De installatie ging wat moeizaam, het contact met de klantendienst ook dus toen waren er wel wat frustraties.
Maar sinds alles geinstaleerd is wel tevreden van, misschien iets minder mogelijkheden als de concurrentie maar prijs/kwaliteit wel oké

Graag jullie mening.

Proberen valt mee...
Mijn ma heeft 2j geleden de overstap gemaakt naar orange van telenet. Toch minder content van ( minder ontvangst / digitale tv toch minder kwaliteit ). Wel bosrijke omgeving.
Prijs gevraagd aan telenet en ze geven dezelfde prijs, dus ze gaat weer de overstap maken.

Kan ik het ouderlijk toezicht volledig en altijd uitschakelen?

Kan ik het ouderlijk toezicht volledig en altijd uitschakelen?
Volgens mij niet. Alleen tijdelijk

Ik ben aan het denken via Orange een nieuwe GSM aan te schaffen (in m'n abonnement) maar op de site is het heel beperkt qua keuzemogelijkheden.
Kan ik eventueel aan dezelfde voorwaarden in een Orange-shop een ander toestel kiezen?

Bvb:
- Xiaomi Mi 11 Lite 5G ==> 9€ + 15€/m (24m)
- Samsung Galaxy A52s 5G ==> 49€ + 15€/m (24m) (met 50€ cashback)
- Samsung Galaxy S20FE 4G ==> 99€ + 15€/m (24m)

In dezelfde prijsklasse zit ook de Oneplus Nord 2 (400€ voor 8-128 en 400 voor 12-256), en deze lijkt mij interessanter dan de 3 hierboven.

Ik ben aan het denken via Orange een nieuwe GSM aan te schaffen (in m'n abonnement) maar op de site is het heel beperkt qua keuzemogelijkheden.
Kan ik eventueel aan dezelfde voorwaarden in een Orange-shop een ander toestel kiezen?

Bvb:
- Xiaomi Mi 11 Lite 5G ==> 9€ + 15€/m (24m)
- Samsung Galaxy A52s 5G ==> 49€ + 15€/m (24m) (met 50€ cashback)
- Samsung Galaxy S20FE 4G ==> 99€ + 15€/m (24m)

In dezelfde prijsklasse zit ook de Oneplus Nord 2 (400€ voor 8-128 en 400 voor 12-256), en deze lijkt mij interessanter dan de 3 hierboven.

Mijn ervaring is dat er meestal maar weinig profijt mee te rapen valt. Over de gehele periode betaal je vaak dezelfde aankoopprijs (of meer!) en zit je bovendien vast voor die periode.

Neem nu de Xiaomi Mi 11 -> 15*24 = 360, vind je online aan exact dezelfde prijs.

Ben benieuwd indien er een interessantere optie is - ben stilaan toe aan een nieuwe GSM.

Mijn ervaring is dat er meestal maar weinig profijt mee te rapen valt. Over de gehele periode betaal je vaak dezelfde aankoopprijs (of meer!) en zit je bovendien vast voor die periode.

Neem nu de Xiaomi Mi 11 -> 15*24 = 360, vind je online aan exact dezelfde prijs.

Ben benieuwd indien er een interessantere optie is - ben stilaan toe aan een nieuwe GSM.
Ik heb een abonnement, en ben sowieso wel van plan bij Orange te blijven (tenzij ze plots een heel pak duurder worden dan bvb Telenet).
Maar ik ga Black Friday afwachten, hopen daar een klop te doen.

Ik ben ook opt gemak aan vervanging toe, mijn OP5 begint oude venten streken te krijgen :p (valt uit op 18% batterij, halverwege een zin stopt hij met letters te tonen op het scherm en te trillen, om dan na een paar seconden in overdrive te gaan, bluetooth hapert dikwijls, batterij gaat soms extreem snel leeg, en soms "normaal", ...)

Overlaatst overgestapt van mobile vikings naar orange met de bedoeling om mijn oudere nummer te behouden wat volgend de website na ontvangen van de simkaart maar 24 mag duren. Helaas heeft dit 2 weken geduurd voor ik terug bereikbaar was op mijn oude nummer en 5 keer langs orange winkel geweest te zijn. Hun klanten nummer vond ik hopeloos ik kreeg daar elke keer mensen aan de telefoon die de Nederlandse taal totaal niet machtig zijn.
Het had niet lang meer geduurd of ik was naar de concurrentie gestapt.

Bij Orange staan een aantal telefoons weer in promo (aangezien we toch al een abo hebben bij hun kan ik die er gewoon bijnemen)

Iemand die beperkt wat de grote verschillen zijn tussen een Xiaomi Mi 11i en de Xiaomi 11T Pro
Pro klinkt altijd beter en is blijkbaar een update, maar online is het moeilijk vergeleken vind ik. Altijd wel een site die iets van info niet erop zet

Overlaatst overgestapt van mobile vikings naar orange met de bedoeling om mijn oudere nummer te behouden wat volgend de website na ontvangen van de simkaart maar 24 mag duren. Helaas heeft dit 2 weken geduurd voor ik terug bereikbaar was op mijn oude nummer en 5 keer langs orange winkel geweest te zijn. Hun klanten nummer vond ik hopeloos ik kreeg daar elke keer mensen aan de telefoon die de Nederlandse taal totaal niet machtig zijn.
Het had niet lang meer geduurd of ik was naar de concurrentie gestapt.
Heeft familielid van mij ook voorgehad met overschakeling van Telenet naar Proximus 2weken 3x naar winkel geweest en naar Brussel gebeld heeft echt lang geduurd en had een telefoon te verwachten van ziekenhuis , echt straf dat dit in 2022 nog zo lang duurt.

Hey,

We hebben hier al enkele jaren orange tv. Maar we merken dat onze Wifi niet zo goed werkt. Heb er al eens voor gebeld en dan hebben ze een 5GHZ netwerk geopend.(wrm is dit niet standaard?? :s) Deze gaat idd beter maar niet ver genoeg voor bvb in de bureau te werken. We hebben een huis met gewone houten welfsels dus qua doorlating kan het geen probleem zijn. Verbinding is ook goed enkel de snelheid valt tegen..De gewone verbinding werkt echt bijna niet.... https://www.speedtest.net/nl/result/12682749661
Ook moet ik maandelijks de router/modem herstarten anders worden plots specifieke website's niet meer toegankelijk zoals bv: Facebook. Na een reset is dat terug in orde.

Iemand tips? Ik denk er over na om over te stappen terug naar telenet. Voor het zelfde pakket bij telenet zou ik 3 euro meer moeten betalen. En mijn vrouw werkt van thuis uit dus internet is hier wel belangrijk.

Tx :)

Terug
Bovenaan