Elosopardo
Well-known member
Verkoopt Telenet die kaartjes überhaupt nog? Vind het niet meer terug op hun website.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Je gaat langer klant zijn (met je SIM kaart) als je een pack hebt met internet en/of TV. En ze doen hun concurrent pijnWat is eigenlijk het voordeel van Orange over Telenet? Ze moeten dat netwerk huren van Telenet, hoe kan dat ooit competitief zijn
Even de Orange Speedboost optie genomen. Ik haal netjes de 400/40 zoals geadvert
Welke snelheidsmeter gebruik je hirr om simultaan uplink en downlink te testen?Even de Orange Speedboost optie genomen. Ik haal netjes de 400/40 zoals geadverteerd
![]()
Nope hier ook. Bericht op twitter geplaatst en kreeg dit antwoord:Nog mensen die al heel de namiddag zonder internet zitten?
Of ben ik de enige?

Kent er iemand iets van Port Forwarding bij Orange?
Bij Telenet niks van last, bij Orange heb ik de PS5 al een vast IP moeten geven (problemen in NBA 2K) en op Fifa heb ik last van lag.
Volgens Google zou Fifa21 op PS5 zouden deze poorten moeten openstaan/geforward worden:
TCP: 1935,3478-3480,3659,10000-10099,42127
UDP: 3074,3478-3479,3659,6000
Ik weet waar ik het moet doen, maar niet wat ik moet invullen, dus moest er iemand weten hoe of wat, stuur maar pm
Gewoon even poorten open zetten slaagt echt nergens op. Ik begrijp ook niet waarom je PS5 een statisch IP zou moeten hebben en waarom dat dan wel zou werken en een dynamisch IP niet.

Lijkt mij placebo. Er kan geen verschil zijn tussen statisch een IP toekennen, of datzelfde IP dynamisch toewijzen.Omdat ervoor 2K problemen gaf, lang laden (+10minuten) als ge in een shop wou gaan of online wou spelen in rec (5v5).
Sinds het statisch IP draait het zoals ervoor bij Telenet.
Daarom dus
Bedankt voor de bijdrage!![]()
sinds dat het een vast ip adres heeft, hebben zowel ik als ne maat geen problemen meer in NBA.Lijkt mij placebo. Er kan geen verschil zijn tussen statisch een IP toekennen, of datzelfde IP dynamisch toewijzen.
Ondertussen staan die poorten wel gewoon open in is firewall
eleven sport.Wat is eigenlijk het voordeel van Orange over Telenet? Ze moeten dat netwerk huren van Telenet, hoe kan dat ooit competitief zijn