Orange: Digitale TV & vast internet - Ervaringen, discussies & vragen

Wordt die nieuwe tv-box standaard meegeleverd?
Bedoeling is om naar Orange te gaan, maar ik heb vrij veel schrik voor de tv-ervaring.. Hopelijk is die nieuwe box een betere ervaring (dan diegene die ik 3j geleden eens heb mogen testen bij iemand).
 
Sms van Orange: Gelieve ons te contacteren ivm je dossier

Euhm, belt mij es zelf hé. Zal ik wel een halfuur of langer aan de wachtrij hangen nie wetende over wat het zou kunnen gaan
 
yuoc3dE.png


 
yuoc3dE.png


Haha, typical, als ge ziet dat de afgelopen periode ze mij meermaals een abbo hebben willen aansmeren ipv prepaid, thx but no thx 💩
 
yuoc3dE.png


Haha, ik heb nu Go Extreme, ik verbruik rond de 30GB per maand. Ipv meer te verdienen aan mij ga ik een stapje terugzetten en naar Go Intense gaan.
Mijn vrouw zal hetzelfde doen, maar naar Go Plus gaan.

Dus ipv 7€ per maand meer te verdienen aan ons gaan ze 17€ per maand minder hebben.. (Voor de rest gaan we 6€ extra betalen, dus uiteindelijk 11€ per maand minder :LOL:

En ik denk dat veel mensen hetzelfde gaan doen, alhoewel Orange zal hopen dat de meerderheid dit niet zal doorhebben, of het niet zal beseffen en gewoon bij hun bestaande abonnement gaan blijven.



Ik weet wel niet of je kan veranderen van abonnement als je een gsm op afbetaling hebt...
 
De Love abonnementen gaan ook omhoog ofwa? Ik kom niet aan 4gig per maand

Dus dan is het 2x go light ipv go plus vanaf nu
Tv vliegt ook buiten, zal wel streamen dan

@Waelvis ik denk dat je dan je gsm zal moeten betalen in 1x
Je krijgt dacht ik meer korting naar gelang het abonnement
 
Even kleine "opmerking", ik heb wel ergens gelezen dat ze wél nog ook zo fatsoenlijk zijn het multiproductvoordeel ook te verhogen, dus in plaats van € 5 korting op je gsm abonnement als je ook TV/Internet hebt, krijg je € 7 korting denk ik zodat de prijs van je gsm abo niet stijgt (TV & Internet wel).

Voor mij zou de prijs van € 68,00 naar € 75,00 of € 77,00 gaan naargelang dit multiproductvoordeel mee schaalt... ben wel aan het overwegen mijn TV naar TV Lite om te zetten, gebruik m'n decoder nauwelijks...

Enerzijds weer een zoveelste bittere pil in deze tijden van inflatie, maar cuddoos voor Orange dat ze wél waar mogelijk hun multiproduct-korting én hun aanbod laten meeschalen (meer datavolume). Dat kan je van bv. de mutualiteit die al op één à twee jaar z'n prijzen stevig verhoogd heeft maar géén enkele terugbetaling verhoogd lijkt te hebben niet zeggen (mutualiteit gaat dus de schop op volgend jaar).
 
Enerzijds weer een zoveelste bittere pil in deze tijden van inflatie, maar cuddoos voor Orange dat ze wél waar mogelijk hun multiproduct-korting én hun aanbod laten meeschalen (meer datavolume). Dat kan je van bv. de mutualiteit die al op één à twee jaar z'n prijzen stevig verhoogd heeft maar géén enkele terugbetaling verhoogd lijkt te hebben niet zeggen (mutualiteit gaat dus de schop op volgend jaar).
*effe off topic*

De mutualiteit betaal je voor de voordelen zoals brillen en lenzen en andere diensten, het is de overheid die uiteindelijk terugbetalingen doet van dokter etc.
Als je geen nood hebt aan die extra diensten van bijvoorbeeld de CM is er de HZIV (Hulpkas van de overheid), die is gratis. Je kan altijd terug veranderen.
 
  • Leuk
Waarderingen: 515
Haha, ik heb nu Go Extreme, ik verbruik rond de 30GB per maand. Ipv meer te verdienen aan mij ga ik een stapje terugzetten en naar Go Intense gaan.
Mijn vrouw zal hetzelfde doen, maar naar Go Plus gaan.

Dus ipv 7€ per maand meer te verdienen aan ons gaan ze 17€ per maand minder hebben.. (Voor de rest gaan we 6€ extra betalen, dus uiteindelijk 11€ per maand minder :LOL:

En ik denk dat veel mensen hetzelfde gaan doen, alhoewel Orange zal hopen dat de meerderheid dit niet zal doorhebben, of het niet zal beseffen en gewoon bij hun bestaande abonnement gaan blijven.



Ik weet wel niet of je kan veranderen van abonnement als je een gsm op afbetaling hebt...
Ik, vrouw en 2 kinderen hebben al geruime tijd go intense icm vast internet en digibox voor 141€/maand.
Ik wacht de afrekening van januari af, anders ga ik ook een stapje terug naar Go Plus.
Als ik de huidige prijzen optel zou ik 181 moeten betalen (17+36+(4x32)) of is er ergens nog een multi voordeel dat er niet op staat?
 
Laatst bewerkt:
Ik, vrouw en 2 kinderen hebben al geruime tijd go intense icm vast internet en digibox voor 141€/maand.
Ik wacht de afrekening van januari af, anders ga ik ook een stapje terug naar Go Plus.
Als ik de huidige prijzen optel zou ik 181 moeten betalen (17+36+(4x32)) of is er ergens nog een multi voordeel dat er niet op staat?
Indien je internet+ tv hebt krijg je go intense aan €22 zoals voorheen.
Alleen de prijs van internet en tv stijgt + €6

Kijk bij de prijstabel van love trio
 
Indien je internet+ tv hebt krijg je go intense aan €22 zoals voorheen.
Alleen de prijs van internet en tv stijgt + €6

Kijk bij de prijstabel van love trio
Ahja, ik zie het.
De kinderen gaan blij zijn met 70GB.
 
Ben aan het twijfelen om over te stappen van Telenet naar Orange.

Van One Up 90€ per maand naar Orange voor 67€ per maand.

Enige dat ik opgeef is wat minder snel internet, mensen tevreden van Orange?

Zelf hebben we geen digitale tv nodig stream alles via Apple TV met de vrt en vtm go app.

Grts
 
Hoe kom je op €67? Als je enkel internet wil, kan je misschien beter eens kijken naar EDPnet (zeer goed tegen scherpe prijs) of Scarlet (zeer goedkoop) en dan jouw gsmabonnement elders houden.
 
Binnenkort verhuis ik; mijn internet abbonement van Orange gaat dus mee (ik heb er ook gsm abbo).
In de mail staat: Intervention kosten Te betalen Opstartkosten 59 €
Daaronder staat dan weer: "Als je je vaste diensten naar een nieuw adres verhuist, zijn de aansluitings- en opstartkosten gratis."
Zal ik dat moeten betalen? Anders wel eens de moeite om naar een andere provider te kijken, aansluiting is (of was?) toch vaak gratis dacht ik :).
 
Hoe kom je op €67? Als je enkel internet wil, kan je misschien beter eens kijken naar EDPnet (zeer goed tegen scherpe prijs) of Scarlet (zeer goedkoop) en dan jouw gsmabonnement elders houden.
Supersnel internet 51€ + GO plus gsm abonnement 16€

We hebben enkel telenet liggen in de brandweer kazerne dus proximus, Scarlet, mobile vikings zijn geen optie.
Of moet wachten tot fiber binnen ligt maar dat zal nog even duren.
 
Ik ga van mijn go extreme van 33 naar 37 € en dat wil ik er nog voor betalen voor 300 GIG.

Nooit gedacht dat wij orange in frankrijk zouden voorbijsteken in data en niet in prijs.

Hier 37€ voor 300 gig, daar 65€ voor 220 gig.

Nu ist hopen dat wij hetzelfde internet abbo krijgen als hun. 2 Gbits down en 800 mbits UP voor maar 55€ is echt een goede prijs.
 
Terug
Bovenaan