Orange: Digitale TV & vast internet - Ervaringen, discussies & vragen

Voor de zekerheid: Orange is het enige Telenet alternatief (als in die ook de kabel gebruikt en geen ADSL/VDSL)?

Alle testen van die ik doe van Edpnet en dergelijke geeft ons maar een maximum snelheid van 20 Mbps, dus al die andere aanbieders zijn geen realistische optie.
 
Weet iemand wanneer Orange je public IP wijzigt? Of wat de rotatie ervan is?

Ik heb nu al een tijdje een VPN in gebruik op mijn iPhone die alle verkeer eerst door mijn Pi-Hole thuis filtert, maar ik wou nog geen DDNS abbo afsluiten...:)
 
Orange abo kunnen aanpassen via facebook messenger 😄 meteen geregeld, ook al bevestigingsmails binnen

Van 91€ naar 60€ per maand en niks comfort inbinden.
Vreemde is wel, die digibox werkt nog steeds na 2 dagen
 
Weet iemand of die 1+1 filmticket op dinsdag promotie betekent dat je je ticket ter plaatse moet kopen of kan je dit ook online gebruiken op de website van Pathé?
 
straks orange installatie, we zijn naar nieuwbouw verhuisd. nieuwe kabelboom heeft nog geen utp stekkers en t zijn cat 6 kabels. zou de installateur dat meehebben? heb voor zzkerheid wat cat6 stekkertjes gekocht.

ook heel raar, van de 10 cat 6 kabels zit er 1 cat 5e bij....
 
straks orange installatie, we zijn naar nieuwbouw verhuisd. nieuwe kabelboom heeft nog geen utp stekkers en t zijn cat 6 kabels. zou de installateur dat meehebben? heb voor zzkerheid wat cat6 stekkertjes gekocht.

ook heel raar, van de 10 cat 6 kabels zit er 1 cat 5e bij....
Hier had hij in ieder geval geen switch oid mee. De meegeleverde modem heeft 4 aansluitingen als ik het mij goed herinner (paar weken geleden geinstalleerd, maar wonen er nog niet).
 
Zijn jullie eigenlijk tevreden van Orange?
We overwegen overstap van Proximus naar Orange.
Zijn nu al meer dan een jaar klant. Zowel internet als gsm abo.
Merk geen verschil met Telenet voordien en goedkoper

Tv abo wel onlangs stop gezet en alles streamen vanaf nu
 
Zijn jullie eigenlijk tevreden van Orange?
We overwegen overstap van Proximus naar Orange.
Voorlopig wel. Enige vervelende vond ik wel dat je moest bellen om abo te krijgen. Verder is het inplannen en de installatie zelf heel vlot gegaan. De snelheid zit ook gewoon goed zoals verwacht. Wifi gaat ook best voor (binnen het gelijkvloers, verdieping is 0,0).
 
Zijn jullie eigenlijk tevreden van Orange?
We overwegen overstap van Proximus naar Orange.

Ja, veel minder momenten zonder wifi dan bv. Telenet (daar was het vaak een kwestie van ineens een paar uur zonder netwerk), ook minder vaak de router eens moeten resetten.
Mobiel (via werk - ook Orange) ook geen klagen van. Wel zoals bij yode92 nauwelijks of geen wifi boven, geen idee of dat een verschil is tussen Orange en andere providers - opgelost met een local mesh of iets dergelijks.
 
Iemand hier die al de "nieuwe" decoder heeft?
Zit al sinds 2016 met een decoder met nog een Mobistar logo.
 
Iemand hier die al de "nieuwe" decoder heeft?
Zit al sinds 2016 met een decoder met nog een Mobistar logo.

Ja, werkt perfect. Decoder draait op Android en ondersteuning voor VTM Go, VRT Max, Amazon Prime, Streamz, YouTube en RTBF Auvio. Netflix en Disney+ staat er niet standaard op maar kan je wel apart downloaden via je Google account en op de decoder installeren.
 
  • Leuk
Waarderingen: 515
Terug
Bovenaan