Uw oplossing is een soort utopisch defensief rakketschild dat alles van inkomende raketten gaat tegenhouden zodra ze het luchtruim binnenkomen problem solved? Is dat een grap?
Dat utopisch rakettenschild schiet momenteel ongeveer 70% van de Russische drones en kruisraketten neer, als we daar 90% van kunnen maken zijn lange blackouts grotendeels iets uit het verleden.
Misschien moet het Westen toch eens gaan aansturen op een wapenstilstand en dat sommige gebieden in Oekraine dan maar als verloren moeten gezien worden
Misschien eens de Oekrainers die je kent contacteren en hun mening hierover vragen? Ben zeker dat je die via het werk kunt opsnorren.
Dat is niet gewoon wat gebied op een risk kaart ofzo he, daar wonen mensen. Mensen die in het beste geval 3e rangsburgers zullen zijn, ALS ze al niet gefolterd, verkracht en gedood worden gewoon omdat ze geen echte russen zijn.
Als je buurman zijn vrouw afslaat, ga je haar dan ook vragen om haar tong uit te snijden? Want het kan toch niet dat jij niet rustig naar de voetbal kunt kijken.
Over dat bevroren geld, ik denk dat we dat precedent gezet hebben zodra we het bevroren.
Sindsdien heeft Rusland miljarden aan schade gedaan, duizenden vermoord maar we gaan dat geld gewoon teruggeven?
Waarom is het dan ooit geconfisqueerd, om het een tijdje op onze rekening te houden en naar te kijken?
Er gaan zeker nog een hoop discussies rond zijn, wetten of resoluties rond komen,... maar ik twijfel of rusland dat zomaar gaat terugkrijgen.
Het zal op z'n minst gebruikt worden als pasmunt bij eventuele vredesonderhandelingen.
En eigenlijk ga ik niet helemaal akkoord dat wij dat precedent gezet hebben.
Zodra we ons luchtruim sloten heeft Rusland voor miljarden aan vliegtuigen gestolen.
Zodra bedrijven wegtrokken gaf Rusland hun de keuze : Of je verkoopt alle gebouwen en inboedel voor 1 roebel...of u westerse werknemers die hier wonen vliegen de bak in.
De sovjet unie heeft trouwens hele mooie precedenten gezet door in
Roemenië en andere sovjet gebieden al het goud naar Moskou te schepen en nooit terug te geven, het befaamde
Moskou goud is nog zo'n voorbeeld.
Dat waren dan nog bevriende naties ook...