Nu ja .. om eerlijk te zijn .. Als het morgen oorlog is tussen België en Nederland, ik ben 100% zeker dat er vroeg of laat, ook een filmke zal verschijnen waarop de Belgen, Nederlandse vrouwen verkrachten, een soldaat het hoofd inslaan met een hamer, en ze een andere soldaat levend villen. Wedden? (En ook omgekeerd)Als ik echter zie hoe zij omgaan met geweld, dan vind ik dat eerder iets wat neigt naar de rwanda oorlog of andere Afrikaanse conflicten in onderontwikkelde landen. Daar werden er ook mensen met hakmessen doodgehakt of blauwhelmen met de kolf van een geweer de schedel ingestampt.
Haal gewoon alle seriemoordenaars, verkrachters, geestelijke gestoorden enzovoorts uit onze gevangenissen en instellingen en laat ze vechten in Nederland .. + er zijn altijd 'beesten', in eender welk land die als ze plots de kans krijgen om wreedheden uit te voeren, dit ook gewoon doen en daar genot uit halen ..
Tijdens een oorlog gebeuren er altijd extreme wreedheden. Dat zit gewoon in het karakter van sommige mensen.