-De VS kan zijn ISR netwerk inzetten ten voordele van Rusland ipv Oekraïne.Hoe gaan ze die deal in praktijk verwezenlijken? Oekraïne aanvallen vanuit Rusland met Amerikaanse wapens? Deze via Europa dan binnensmokkelen? Of via The UK?
Ze kunnen alle leveringen richting Oekraïne stoppen. Maar veel verder de boel forceren? Mmm. Ik zie het ook pessimistisch in maar dat scenario is toch ook niet realistisch voor de VS.
-De VS zal in zekere mate op de hoogte zijn van belangrijke Oekraïense commandocentra dus het kan die info delen met Rusland
-Stopzetten van de levering artilleriemunitie vlak voor een potentieel lente-offensief van de Russen
-Geen patriot-raketten meer leveren wat potentieel catastrofaal kan zijn voor de Oekraïense economie. Hoe het zit met NASAMS weet ik niet
-Starlink (en Starshield) blokkeren waardoor de command en control van de UAF wel eens serieus in de problemen zou kunnen komen
-Nog wat meer anti-europese partijen steunen waardoor Europese steun aan Oekraïne ook bedreigt kan worden
en dat zijn de zaken waar ik zo snel maar aan kan denken.