Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
meer toevallig, omdat deze 22 maart op een vrijdag valt en er groot concert gepland stond. in zaventem was het een willekeurige dag.is dat trouwens een speciale datum die 22/3? Aanslag luchthaven zaventem was op dezelfde dag
Slechste PR campagne voor IS ooit."IS eist aanslag nog eens op wegens Russische "strijd tegen islam", toch blijft Rusland Oekraïne verdacht maken"
Het ware komisch geweest als het niet zo triestig was allemaal. De terroristen zijn nu dus hun kas aan het opfretten omdat ze niet geloofd worden. Wat een rare wereld.
![]()
Waarom Rusland ondanks herhaaldelijke opeising door IS Oekraïne verdacht blijft maken | VRT NWS Nieuws
De islamistische terreurgroep IS zegt dat de aanslag in Moskou past binnen "de normale context van de woedende oorlog tussen IS en landen die de islam bestrijden". De groep verspreidde een foto van de daders en beelden van de aanslag. Ondanks die duidelijke opeising blijft Rusland Oekraïne...www.vrt.be
Het is tijd om Tucker te bellen.En ja ... "muh maar CIA ..." ... dat het ontstaan van de IS indirect te "danken" is aan de VS kan dan mischien nog wel beargumenteerd worden (Washington is rechtstreeks verantwoordelijk voor de instabiliteit in de regio waardoor IS is kunnen ontstaan),...
In welk universum denkt Rusland dat het Westen dit gaat geloven en massaal Oekraïne afvallig wordt?
Is dat dan het doel? Volgens mij willen ze eerder dat de Russische bevolking dat gelooft.In welk universum denkt Rusland dat het Westen dit gaat geloven en massaal Oekraïne afvallig wordt?
Paar forumleden hier begonnen ook al direct met : "Rusland gaat dit op Oekraïne steken!"Is dat dan het doel? Volgens mij willen ze eerder dat de Russische bevolking dat gelooft.
In De Standaard stond het wel vermeld. Wat "belangrijk" is, is relatief hé.Voor wie hier altijd dweept met de zogenaamde kwaliteitskrant De Morgen en HLN maar een sensatie-gazet vindt, toch even melden: in de meer dan 70 pagina's tellende weekendkrant van De Morgen staat er geen letter over de aanslag in Moskou. En ik die dacht dat kranten toch het belangrijkste nieuws van de dag daarvoor hoorden te brengen. In HLN staat het op p.4. Man man man...
2 grote landingsschepen zouden mee geraakt zijn. Nog voorbarig nieuws wel.
Ik denk dat dat vooral een praktisch probleem is/was. Ik veronderstel dat de inhoud van DM al naar de drukkerij was (of mss zelfs al gedrukt) en dat HLN met strakkere deadlines hun krant maakt, waardoor er nog last minute nieuws aan toegevoegd kan worden?Voor wie hier altijd dweept met de zogenaamde kwaliteitskrant De Morgen en HLN maar een sensatie-gazet vindt, toch even melden: in de meer dan 70 pagina's tellende weekendkrant van De Morgen staat er geen letter over de aanslag in Moskou. En ik die dacht dat kranten toch het belangrijkste nieuws van de dag daarvoor hoorden te brengen. In HLN staat het op p.4. Man man man...
https://en.wikipedia.org/wiki/2015_...On 24 November 2015 at,Force F-16 fighter jet.Moet je eens inbeelden dat je 25 jaar geleden had gezegd dat russische kruisraketten door Pools luchtruim gaan vliegen. Stukje bij beetje normaliseert Putin de situatie, stukje bij beetje schuiven de grensbakens van waar we "de lijn" trekken.
Maar we gaan hiervoor toch geen zotte dingen doen, hoor ik de Walter Zinzen van deze wereld al typen. Maar wat over 5 jaar. 10? Hoever heeft Putin de lijn dan geduwd? Hier gaat het over een spreekwoordelijke lijn. Voor veel Georgiërs is het een echte lijn wanneer ze op e nndag wakker worden en de grens ligt plots voorbij hun huis.
Dit is hoe Rusland werkt en onze politieke leiders hebben er nul antwoord op.
Wat een helden zeg. Terreur is toch wel echt het allerlaagste.IS heeft nu gruwelijke bodycam beelden gepubliceerd van de aanslag.. Lijkt me nu weinig twijfel dat zij het waren..
Tja, of je vermoordt burgers rechtstreeks, of je doet ze een legerpakje aan je stuurt ze zonder al te veel strategie naar een ander land om daar als te kanonnenvoer te dienen. Is het eerste werkelijk 'lager'? Ik zie Poetin als een nog veel grotere terrorist dan die IS'ers.Wat een helden zeg. Terreur is toch wel echt het allerlaagste.
Heeft gewoon met druktijden te maken (zeker in het weekend, gezien dan de grootste oplages én het grootste aantal pagina's per krant gedrukt moet worden.Voor wie hier altijd dweept met de zogenaamde kwaliteitskrant De Morgen en HLN maar een sensatie-gazet vindt, toch even melden: in de meer dan 70 pagina's tellende weekendkrant van De Morgen staat er geen letter over de aanslag in Moskou. En ik die dacht dat kranten toch het belangrijkste nieuws van de dag daarvoor hoorden te brengen. In HLN staat het op p.4. Man man man...