Dookie
Well-known member
Misschien moeten we Zelensky een goeie HOI4 campagne opsturen waarin Rusland succesvol veroverd wordt.Het lijkt haast een campaign voor een RTS-game. "Good luck, commander!".

Wel best niet één waar je overal nukes gooit

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Misschien moeten we Zelensky een goeie HOI4 campagne opsturen waarin Rusland succesvol veroverd wordt.Het lijkt haast een campaign voor een RTS-game. "Good luck, commander!".

Paratroopers op steden met voldoende victory points en de stability zal wel zakken!Misschien moeten we Zelensky een goeie HOI4 campagne opsturen waarin Rusland succesvol veroverd wordt.
Wel best niet één waar je overal nukes gooit![]()
Het blijft allemaal speculatie, voor hetzelfde geld beweegt daar de volgende 8 maand niks en komt er beweging op een totaal andere plaats.
't Is bijna gestoord hoe dicht je deze oorlog kunt volgen. Nog geen 24u na een doorbraak of bombardement heb je dronebeelden uit meerdere hoeken en foto's van allerlei satellieten.
Reznikov zou wel is vervangen kunnen worden.![]()
Zelenskyy is looking for replacement for Ukraine's Defence Minister – Ukrainska Pravda sources
President Volodymyr Zelenskyy is looking for a replacement for Oleksii Reznikov as Ukraine’s Minister of Defence; there are at least two candidates.www.pravda.com.ua
Hij is nu al een paar keer aan corruptie gelinkt, meestal indirect maar wel altijd met dingen waar hij de eindverantwoordelijke is.
-Minischandaal in Januari waar eieren per stuk de prijs per kilo kostten, is snel gecorrigeerd eens het uitkwam.
-Ukroboronprom, UA staatsbedrijf id. wapenindustrie, werd eind juni opgedoekt. Jarenlang geld verbrast, veel beloofd maar bijna niks geproduceerd. Nieuw bedrijf werd opgericht met nieuwe leiding en sindsdien is de productie merkbaar gestegen.
-En nu is er weer een nieuw schandaal met winterjassen die aan $86 gekocht werden ipv. van $29. Ze zijn zo dun dat ze op zomerjassen lijken, en ergst van al, de mede-eigenaar van de fabriek is de neef van een topman uit Reznikov zijn partij. Op dit onderzoek heeft hij dan bitsig gereageerd en de journalisten onder druk gezet om hun artikels in te trekken.
Zou wel is het schandaal teveel kunnen zijn. Consensus lijkt dat hij goed is voor internationale PR maar qua interne politiek zwaar tekort schiet.
Mogelijk wordt hij doorgeschoven naar ambassadeur in het VK.
Zal ook wel deels opgelegd/geforceerd worden in het kader van de Westerse steun/landen die wapens leveren.Fantastisch om zien toch. Oekraine neemt corruptiebestrijding ernstig.
Het is een land met veel corruptie. Maar wel een bevolking die zeer politiek actief is en verandering wilt, met nu ook een politieke top die dit opvolgt. Ik denk trouwens dat iedereen hier meerdere Belgische schandalen kan opsommen.Fantastisch om zien toch. Oekraine neemt corruptiebestrijding ernstig.
Fantastisch om zien toch. Oekraine neemt corruptiebestrijding ernstig.
Best ook eens dit lezen: https://www.politico.eu/article/vol...emocracy-antac-anti-corruption-action-center/Het is een land met veel corruptie. Maar wel een bevolking die zeer politiek actief is en verandering wilt, met nu ook een politieke top die dit opvolgt. Ik denk trouwens dat iedereen hier meerdere Belgische schandalen kan opsommen.
2 weken geleden zijn alle militaire recruteringshoofden ontslagen omdat er vrijstellingen en zelfs reispassen verkocht werden.
En een paar dagen terug is er een wet voorgesteld die staatscorruptie gelijkstelt met landverraad zolang de oorlog duurt, met straffen tot 15j.
Artikel vat alle hoofdpunten uit een interview samen ; oa. over belastingontduiking, verkiezingen tijdens de oorlog, wapenproductie enz.
![]()
“Ukraine needs to grow up — we may find ourselves alone.” The main points of Volodymyr Zelenskyʼs interview with TV presenter Nataliia Moseychuk
Zelensky on how to equate corruption with treason, how to hold elections during war, business inspections, investments, the possibility of war on the territory of Russiababel.ua
Nu nog ons eigen landje, er gebeurd zoveel achter de schermen waarvan we niks afweten...Fantastisch om zien toch. Oekraine neemt corruptiebestrijding ernstig.
En Kinxton weet dat dit allemaal gebeurt!Nu nog ons eigen landje, er gebeurd zoveel achter de schermen waarvan we niks afweten...
Ik had het bijna vermeld in de vorige post maar dan werd ie weer te lang..
Enkel het topje van de ijsberg die uitkomt in de pers natuurlijk, wat er allemaal recent in de pers is gekomen is het bewijs dat er wellicht veel meer gebeurd, we zouden verschieten... White-collar corruption.En Kinxton weet dat dit allemaal gebeurt!
Geen enkel bewijs dus.Enkel het topje van de ijsberg die uitkomt in de pers natuurlijk, wat er allemaal recent in de pers is gekomen is het bewijs dat er wellicht veel meer gebeurd, we zouden verschieten... White-collar corruption.
Ik moet met assumpties toch niet met bewijzen afkomen? Er zijn genoeg recente voorbeelden, is het dan zo verwonderlijk dat ik enerzijds zo'n assumpties maak en er in de toekomst nog nieuwe feiten in het daglicht komen te staan? Mag men dergelijke assumpties niet hebben over onze heilige maagd der Belgische overheid op de BG-forum-dictatuur? Precies of het zo verkeerd is terwijl er wel degelijk (onzichtbare) corruptie is in België...Geen enkel bewijs dus.
Als je begint te claimen dat België corruptiebestrijding niet ernstig neemt, verwacht ik wel meer dan enkel verwijzen naar wat schimmige vastgoeddeals.Ik moet met assumpties toch niet met bewijzen afkomen? Er zijn genoeg recente voorbeelden, is het dan zo verwonderlijk dat ik enerzijds zo'n assumpities maak en er in de toekomst nog nieuwe feiten in het daglicht komen te staan? Mag men dergelijke assumpties niet hebben over onze heilige maagd der Belgische overheid op de BG-forum-dictatuur? Precies of het zo verkeerd is terwijl er wel degelijk (onzichtbare) corruptie is in België...
Als je beschuldigingen uit dan is het inderdaad ook gewenst dat je die kan bewijzen.Ik moet met assumpties toch niet met bewijzen afkomen? Er zijn genoeg recente voorbeelden, is het dan zo verwonderlijk dat ik enerzijds zo'n assumpities maak en er in de toekomst nog nieuwe feiten in het daglicht komen te staan? Mag men dergelijke assumpties niet hebben over onze heilige maagd der Belgische overheid op de BG-forum-dictatuur? Precies of het zo verkeerd is terwijl er wel degelijk (onzichtbare) corruptie is in België...
Als je beschuldigingen uit dan is het inderdaad ook gewenst dat je die kan bewijzen.
1) gedachte die men als waarschijnlijk of juist beschouwt, op grond van een inwendig gevoel of op grond van bekende feiten, maar zonder dat men over een definitief bewij...
assumptie Nederlands woordenboek - Woorden.org
Wat betekent assumptie? 'iets waarvan je denkt dat het zo is'www.woorden.org
Nu nog ons eigen landje, er gebeurd zoveel achter de schermen waarvan we niks afweten...
Nope, ik zie hier toch geen assumptie in.

Irritant als alles letterlijk genomen wordt... Maar ik begrijp u. De volgende keer zet ik er dan deze emoticon bij -->Nu nog ons eigen landje, er gebeurd zoveel achter de schermen waarvan we niks afweten...Fantastisch om zien toch. Oekraine neemt corruptiebestrijding ernstig.