Geen idee of we dat in deze omstandigheden tragisch moeten vinden![]()
Als het enkel wagnerleden waren absoluut. Als dit een charter was aan de andere kant.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Geen idee of we dat in deze omstandigheden tragisch moeten vinden![]()
Dit is misschien ver gezocht maar inderdaad alles kan met Russen....en om het Westen te doen geloven dat die man voorgoed verdwenen is.Om maanden later zwaarbewapend te verschijnen aan het front bij een belangrijk Russisch offensief.
Ik verschiet van niks meer, elk scenario lijkt me mogelijk met die onvoorspelbare Russen.

Dit is misschien ver gezocht maar inderdaad alles kan met Russen.
Als dit effectief in scène gezet is en Prigozhin en Poetin hebben een deal gemaakt (zijn leven en rentenieren in Afrika ergens in een grote villa en in ruil heel de Wagnergroep opgeven + verraad tov zijn naaste medewerkers) waarbij Poetin hem "officieel" dood verklaart (maar hij leeft nog).
Hoe gaan we ooit te weten komen of hij dan echt dood is of niet? Niet denk ik ???![]()

Ik betwijfel ten zeerste dat Poetin de man die hem compleet voor schut heeft gezet zo een tweede kans en mooie uitweg zou aanbieden. Als dit dan ooit uitkomt staat Poetin nogmaals voor schut. Poetin lijkt daar ook niets bij te winnen.Dit is misschien ver gezocht maar inderdaad alles kan met Russen.
Als dit effectief in scène gezet is en Prigozhin en Poetin hebben een deal gemaakt (zijn leven en rentenieren in Afrika ergens in een grote villa en in ruil heel de Wagnergroep opgeven + verraad tov zijn naaste medewerkers) waarbij Poetin hem "officieel" dood verklaart (maar hij leeft nog).
Hoe gaan we ooit te weten komen of hij dan echt dood is of niet? Niet denk ik ???![]()
Zijn toch gewoon verschillende scenario's mogelijk? Echt vermoord uit wraak of om Wagner in te lijven, opgezet spel om van de radar te verdwijnen al dan niet in overleg met Poetin, opgezet spel om later ne nieuwe coup te kunnen plegen... We gaan het gewoon nooit weten behalve als hij weer opduikt. Alle andere verhalen, bewijzen kunnen altijd een leugen zijn. Het heeft weinig zin om daar over te speculeren
Het blijft wel lang stil, in de zin van dat Prigo toch al een bericht zou uitgestuurd hebben indien hij toch niet op dat vliegtuig zat.
Wat een waanzinnig regime is dat toch![]()
Blijft er nog iemand over die nog leeft en/of nog niet in de cel steekt en Poetin in vraag stelt?wie gaat het nog aandurven van een muiterij of coup te proberen?

Vanuit het perspectief van Oekraïne zou je toch ook gewoon iemand anders als doelwit nemen i.p.v. Prigozhin. Die brengt/bracht op zijn eentje onstabiliteit in het Russische circus.Het is al zover. Volgens Rusland is de dood van de Wagner leiding een terroristische daad van Oekraïne
murder of Prigozhin and Utkin is probably a terrorist attack by Ukraine ahead of Ukraine’s Independence Day
De mobiks in de loopgraven? Niet dat die veel invloed hebben.Blijft er nog iemand over die nog leeft en/of nog niet in de cel steekt en Poetin in vraag stelt?![]()

Well... It's already a smell of something. FSB should be on wathch.
Ru milblogger "13th"
It's not clear either was Hero of Russia Prigozhyn onboard or not. But if he was, then pack your things and fu..k off - we don't need this war .
TG "Protest movememt "Wagner, play!"
There are rumors roaming about the death of Yevgeniy Prigozhyn. We speak directly - we suspect in assasination attempt Kremlin officials led by Putin! If this information confirmed we will conduct new "March of rightness" to Moscow! He betetr to be alive, this is in your interests at all.