kinxton
Active member
Lijkt me onwaarschijnlijk dat Prigo zo vroeg al terug is uit Afrika... Volgens een artikel die ik op 21/8 zag op France24 was hij toen ook in Afrika als men de Telegram posts mag geloven. Hij lijkt me niet het type persoon die zomaar blindelings en achterlijk is naar Rusland terug te keren zonder soort van garanties te hebben van de Paus die daar op z'n troon zit.
www.france24.com
Het artikel vind ik natuurlijk niet meer terug maar in dit ene is er een korte vermelding.
Volgens mij is dit dan ook in scène gezet door Prigo zelf om hem te 'vergeten' gezien hij op uitzondering van Rusland, Wit-Rusland en sommige Afrikaanse landen en andere schurkenstaten toch nergens meer kan landen.
Wie zoekt iemand immers nog als die dood is...
Wellicht zit 'm nu op een onbekende plaats in een villa voor de rest van z'n leven te genieten van het zicht en het goeie weer, net als sommige nazi's deden in Argentinië enz.
Crash en Russie : l'aviation civile confirme la présence d'Evguéni Prigojine à bord de l'avion
Le patron du groupe paramilitaire russe Wagner, Evguéni Prigojine, à l'origine d'une rébellion avortée contre le Kremlin en juin, était bien à bord de l'avion qui s'est écrasé en Russie, a indiqué, mercredi…
Het artikel vind ik natuurlijk niet meer terug maar in dit ene is er een korte vermelding.
Volgens mij is dit dan ook in scène gezet door Prigo zelf om hem te 'vergeten' gezien hij op uitzondering van Rusland, Wit-Rusland en sommige Afrikaanse landen en andere schurkenstaten toch nergens meer kan landen.
Wie zoekt iemand immers nog als die dood is...
Wellicht zit 'm nu op een onbekende plaats in een villa voor de rest van z'n leven te genieten van het zicht en het goeie weer, net als sommige nazi's deden in Argentinië enz.