Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Voor Oekraïne is dat idd wa tver. Maar sws zal Rusland ze wel beschuldigen (hoe kan het ook anders).Tver, dat is precies dichtbij Moskou.
Lijkt me dus in ieder geval extreem onwaarschijnlijk dat Oekraine er voor iets tussen zat (maar vermoedelijk gaan de Russen dat wel beweren?). Drone aanvallen op stilstaande gebouwen en installaties, tot daar aan toe, maar een vliegtuig in volle vlucht is toch andere koek lijkt me.
Indien hij omgekomen is, kunnen we hopen dat Wagner implodeert en in het beste geval opnieuw in opstand komt t.o.v. het kremlin.
En als hij er niet inzat, over land reizen terwijl het passagiersmanifest aangaf dat hij in het vliegtuig zat, dan zitten ze in Moscow toch wel met een probleempje denk ik...Tver, dat is precies dichtbij Moskou.
Lijkt me dus in ieder geval extreem onwaarschijnlijk dat Oekraine er voor iets tussen zat (maar vermoedelijk gaan de Russen dat wel beweren?). Drone aanvallen op stilstaande gebouwen en installaties, tot daar aan toe, maar een vliegtuig in volle vlucht is toch andere koek lijkt me.
Indien hij omgekomen is, kunnen we hopen dat Wagner implodeert en in het beste geval opnieuw in opstand komt t.o.v. het kremlin.
Zou dit een impact hebben op de oorlog en huidige regime in Rusland?
Dan geven ze ineens toe dat hun IADS op geen hol trekt en Oekraïne eender welk vliegtuig in Russisch luchtruim kan neerhalen.Lijkt me dus in ieder geval extreem onwaarschijnlijk dat Oekraine er voor iets tussen zat (maar vermoedelijk gaan de Russen dat wel beweren?). Drone aanvallen op stilstaande gebouwen en installaties, tot daar aan toe, maar een vliegtuig in volle vlucht is toch andere koek lijkt me.

Als ze beiden in hetzelfde vliegtuig zaten geloof ik niet dat ze daar levend op gestapt zijn.zou wel opvallend zijn als zowel Utkin als Prigozhin in hetzelfde vliegtuig zouden zitten
Feit dat zijn naam op de passagierlijst staat is al een weggever dat hij er juist niet op zat.
Ik denk ook niet dat ie zo dom zou zijn to be honest. Maar we zullen zienFeit dat zijn naam op de passagierlijst staat is al een weggever dat hij er juist niet op zat.
Geen idee of we dat in deze omstandigheden tragisch moeten vindenAfwachten jongens, afwachten.
Hoe dan ook tragisch voor de mensen aan boord.

Musk is gewoon supporter van diegene die hem wil betalen. 'It is all about the money'.Zoals ik al eerder aanhaalde lijkt Musk meer en meer een Ruzzia-supporter te zijn.
...en om het Westen te doen geloven dat die man voorgoed verdwenen is. Om maanden later zwaarbewapend te verschijnen aan het front bij een belangrijk Russisch offensief.Feit dat zijn naam op de passagierlijst staat is al een weggever dat hij er juist niet op zat.
Denk ik dus ook , volledige Russische controle over Wagner , gedaan met opstanden . Tis een echte maffiastaat , alleen jammer dat het zo groot is en vlak naast de EU ligt .De integratie van het Wagnerleger zal nu wel een pak vlotter gaan.