{BK}Black Devil
Well-known member
Ze zijn er daar toch ook vrij gerust in haha
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ze zijn er daar toch ook vrij gerust in haha
Een deel van de bevolking heeft dit nu wel gezien (via via), en er was even verwarring, dus dit verzwakt toch wel de oorlog tegen Oekraïne (op lange termijn)?Opgezet spel om Wagner een uitweg te geven en poetin manoeuvreerruimte in Oekraïne te geven dus. En meteen even testen wie te vertrouwen is en hoe de wereld reageert. Niet eens heel dom.
Hij wordt al 485 dagen (of hoelang is het al), belachelijk gemaakt. Ik denk niet dat Poetin het interesseert wat jij of ik over hem denken he.Poetin is nu toch compleet belachelijk gemaakt geweest? Spijtig had gehoopt op een paar weken of maanden burgeroorlog.
Vooral omdat die Vandenbroucke ging mobiliseren, een notoire vechtersbaas die populistische politici tussen zijn boterhammen legt.Schrik gekregen toen hij hoorde dat De Croo morgen een Nationale Veiligheidsraad bijeen ging roepen waarschijnlijk.
Ik denk dat de Russen dat anders zien. En de oorlog gaat dus gewoon door, blijkbaar. Geen easy way out voor de Oekraïense strijdkrachten, tenzij ze een doorbraak kunnen doen en een klinkende overwinning behalen.Poetin is nu toch compleet belachelijk gemaakt geweest? Spijtig had gehoopt op een paar weken of maanden burgeroorlog.
Alsof men wakker ligt van die pion in het grote spel. Er zijn al voor minder soldaten opgeofferd.Ik betwijfel toch dat het opgezet spel was, hoor. Zijn toch wat dingen opgeblazen, en bv. dat vliegtuig neergehaald.
Als dit een Russisch toneel was, chapeau
Was hij het ook niet die voorstander was om nukes in te zetten in Oekraïne?Als Prigozjin minister van Defensie wordt heeft hij alvast een indrukwekkend CV ..
Wagner:
- verkrachtingen
- plunderen
- vermoorden van journalisten
- rekruteren van neo nazi's en criminelen
- folteringen
- massamoorden
De Russische staat is nog niet aan zijn proefstuk toe, dus ik vind het niet onwaarschijnlijk.Ik betwijfel toch dat het opgezet spel was, hoor. Zijn toch wat dingen opgeblazen, en bv. dat vliegtuig neergehaald.
Als dit een Russisch toneel was, chapeau
It was fun while it lasted....