Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Als hij nu stopt verliest hij toch ook zijn credibiliteit binnen Wagner? Heel zijn speech vanochtend was dat ze naar Moskou gingen om het corrupte apparaat uit te kuisen en nu is het opeens toch allemaal in orde, he guys zet de tanks maar in achteruit, twas een mopje we gaan terug naar Oekraïne? Dat kan toch niet?Positief nieuws (voor Rusland) via de Twitter spaces live call.
Blijkbaar zou er een akkoord zijn tussen Putin en Prigozhin om de hostiliteiten te stoppen, al dan niet tijdelijk (volgens Lukashenko press service).
To be confirmed.
Lachwekkend.Mop van t jaar ? Want Putin wou zelf niet bellen dus die marionet moest het maar doen ? man man ...Al een tijdje aan't luisteren. Constante updates en een zeer divers aantal sprekers, zowel goed als slecht. Daarnet was Kim Dotcom aan het woord lol.
Ik zou zeggen een aanrader voor mensen die het op de voet willen volgen.
Positief nieuws (voor Rusland) via de Twitter spaces live call.
Blijkbaar zou er een akkoord zijn tussen Putin en Prigozhin om de hostiliteiten te stoppen, al dan niet tijdelijk (volgens Lukashenko press service).
To be confirmed.

Dit gaat natuurlijk over Prigo's eigen levensverzekering. Die is in gevaar.Het enige wat ik nog kan bedenken is dat de staatgreep een setup is voor een absurd große Lüge en Putin zich zonder gezicht verlies kan terugtrekken uit Oekraïne. Prigozjin zou het dan al die tijd het goed voor gehad hebben met Putin en wou Putin beschermen tegen zijn generalen die onder één hoedje spelen met de Oekraïne. Dus één grote fc kampioenen aflevering. Als ik Putin was, zou ik Prigozjin zo snel mogelijk een kogel door de kop knallen. Prigozjin heeft een veel te grote mond en is met zijn prive leger enorm gevaarlijk.
Tenzij zijn eigen groep mee een rol speelt in dit toneel en dit gewoon al lang weten dat zo'n deal het doel is?Als hij nu stopt verliest hij toch ook zijn credibiliteit binnen Wagner? Heel zijn speech vanochtend was dat ze naar Moskou gingen om het corrupte apparaat uit te kuisen en nu is het opeens toch allemaal in orde, he guys zet de tanks maar in achteruit, twas een mopje we gaan terug naar Oekraïne? Dat kan toch niet?

Het lijkt haast wel de Belgische politiek!Wel, dat is zeer vreemd nieuws. Alsof Poetin hier zomaar mee akkoord zou gaan? Zonder Prigozjin af te straffen voor het énorme gezichtsverlies? De credibiliteit van Rusland en Poetin volledig aan diggelen. Wat een schouwspel, wat een clowns!
Tijd dat de grootmachten eens paal en perk stellen aan die poppenkastWel, dat is zeer vreemd nieuws. Alsof Poetin hier zomaar mee akkoord zou gaan? Zonder Prigozjin af te straffen voor het énorme gezichtsverlies? De credibiliteit van Rusland en Poetin volledig aan diggelen. Wat een schouwspel, wat een clowns!
Als er een deal is, moet het zoiets zijn, ja. Met iets anders gaat Prigo nooit tevreden zijn lijkt mij, dan toont hij namelijk zwakte.Dan volgt Prigozjin Sjojgoe op?