Volgens de Vlaming Eric Geenen in een Holandse talkshow is Poetin aan het winnen, maar hebben veel mensen dat nog niet door.
Vanaf 36min20
Meh... hij zegt wat zaken waar je met boerenverstand zou zeggen, ja zoveel schulden dat is niet normaal en dat kan gewoon niet blijven bestaan. Of dat het lijkt ofdat banken to big to fail zijn, wat to big to safe geworden zijn. En hij claimt dat hij, zo slim als hij is, dit al 20 jaar heeft voorspeld. Een stilstaande klok is ook wel 1 keer in de tijd correct...
Hij zegt wat dingen zoals dat er in het verleden inflatie, hyperinflatie is geweest en dat dit gegarandeerd gaat terug komen. En dat Rusland een visionair was doordat ze zich onafhankelijk hebben gemaakt van de sancties... door goud op te kopen zodanig dat ze niet in hetzelfde weer kwamen als in 2007.
Ik noem een operatie die 3 dagen zou moeten afgerond zijn, en waar na 1+ jaar het er voor hen niet beter uit ziet, hun economie niet gaat als een trein nu niet zodanig visionair...
En ik geloof ook niet dat we op korte, middellange of lange termijn beter af zouden zijn door in Kenia te gaan wonen... of... Want in mijn ogen als er zoveel shit is in Europa... of de westerse landen... dan gaat het echt niet beter zijn in Kenia...
Om nog maar te zwijgen over het feit dat ik eventjes 100k zou gaan steken in goud... om op het moment dat er iets rommelt een paar mensen met geweren even langs te komen terwijl ze dat goud komen ophalen. Op dat moment heb je juist geen rotte bal aan goud en is het enige dat van belang is, ruilhandel... toch als het dusdanig belangrijk is. En zelfs daar gaat goud evengoed slachtoffer zijn van inflatie. Aangezien je evengoed afhankelijk bent van geloof in de waarde van iets om het effectief waarde te laten hebben. Exact hetzelfde als voor een euro of zijn voorbeeld van een pengo...
Al leek het soms wel dat hij werd vastgezet door de eenvoudige vragen die er hem gesteld werden (beter investeren in silver dan in goud ?)
voor de rest is het wappie nonsens... maar eigenlijk rekening houdende met het feit dat die al in de tunnel zat... nu niet direct zo verwonderlijk.
@JanusDR al vraag ik mij wel af hoe je deze zever zou kunnen counteren op een correcte manier, dan via mijn beperkte kennis... en basis resistentie om iets te geloven wanneer ze beginnen te claimen dat ze het al x tijd zeggen of op een wappieachtige wijze iets zitten te verkondigen...