Leek eigenlijk alleen maar op een beetje dreigen dat iedereen die aan de kant van Prigozjin staat hoogverraad aan het plegen is.Die waarschijnlijk nietszeggend zal zijn
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Leek eigenlijk alleen maar op een beetje dreigen dat iedereen die aan de kant van Prigozjin staat hoogverraad aan het plegen is.Die waarschijnlijk nietszeggend zal zijn
100 jaar geleden was het daar ook burgeroorlog. Dat zorgde voor Bolsjewieken die aan de poorten van Warschau stonden. Alleen zullen die nu kernwapens hebben.Dit gaat uitdraaien op een korte afleiding of een burger-oorlog in Rusland.
Geen idee wat het gaat worden.
Ik vraag me af of je zo een move start zonder reeds toegezegde steun, inclusief deze van een aantal hooggeplaatste mensen?Ik heb zo een bruin vermoeden dat er heel erg veel gaat van afhangen of Prizoghin/Wagner al dan niet gewone Russische troepen kunnen meesleuren in hun verhaal.
Niet volledig onwaarschijnlijk gezien de aanslepende moraal problemen in het Russische leger.
Hij heeft in Rostov toch al niet veel moeite moeten doen, beetje vreemd gezien het een hoofdkwartier is!
En nu ook Voronezh...
100 jaar geleden was het daar ook burgeroorlog. Dat zorgde voor Bolsjewieken die aan de poorten van Warschau stonden. Alleen zullen die nu kernwapens hebben.
Met het verschil dat Prigozjin blijft aanhalen dat de inval in Oekraïne een grote domme fout was.100 jaar geleden was het daar ook burgeroorlog. Dat zorgde voor Bolsjewieken die aan de poorten van Warschau stonden. Alleen zullen die nu kernwapens hebben.
Een nuke lanceren op Oekraïne omdat uw land van binnenuit aangevallen wordt?Ik ben er toch niet helemaal gerust in. We kunnen hier wel juichen en lachen met die laatste ontwikkelingen en mogelijke coup waardoor er nu ook serieuze onrust heerst in Rusland zelf, maar Putin zal dit niet laten gebeuren, of eerder gezegd vrees ik dat dit hem tot het uiterste kan drijven. Hij kan nog altijd de kerncentrale opblazen of een nuke lanceren.
Ik vermoed dat de Russische staatszender wel heel snel gaat beginnen verslag uit brengen van de wreedheden die Wagner allemaal begaat, mogelijk ook gewoon beeldmateriaal uit Oekraïne gebruikenIk heb zo een bruin vermoeden dat er heel erg veel gaat van afhangen of Prizoghin/Wagner al dan niet gewone Russische troepen kunnen meesleuren in hun verhaal.
Niet volledig onwaarschijnlijk gezien de aanslepende moraal problemen in het Russische leger.
Hij heeft in Rostov toch al niet veel moeite moeten doen, beetje vreemd gezien het een hoofdkwartier is!
Jaja, maar Moskou is toch nog wat anders dan Rostov en Voronezh hé. Al eens die oppervlakte gezien?Juist even op de kaart geloerd, een Voronezh is al halfweg tussen Rostov en Moskou.
Dus 1000km weg van Moskou is al gehalveerd tot 500km...
Dan tekent ie nog meer zijn doodsvonnis.Ik denk wel dat dit ook wel de opening is die Putin kan gebruiken (nodig had zelfs) om een "noodtoestand" uit te roepen en Rusland nu volledig op oorlog/strijd te richten.... grotere/vlottere mobilisaties, oorlogseconomie, die dunne schijn van democratie die nog restte kan ook de frigo in,....
Absoluut!Jaja, maar Moskou is toch nog wat anders dan Rostov en Voronezh hé. Al eens die oppervlakte gezien?
Awel..tzou me niet verwonderen..Plottwist: Prigy staat op de loonlijst van CIA.