Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
het zal volgens mij sowieso iets zijn dat max 2-3 dagen zal duren. Ofwel "wint" Wagner en komt er een soort van revolutie binnen het leger (al dan niet met Poetin nog aan de macht), ofwel verliest Wagner en is de interne positie van de militaire top versterkt. Maar Wagner is niet sterk genoeg om een full front aanval met het leger te overleven, vandaar max een paar dagen.Is Lukashenko niet gewoon naar de keuring gegaan?
Waanzinnige nacht. Dit betekent toch ook dat de troepen in UA op den duur niet meer worden bevoorraad?
Oekraïne kan die verwarring inderdaad goed gebruiken. Het is wel een gok om nu full frontal te gaan.het zal volgens mij sowieso iets zijn dat max 2-3 dagen zal duren. Ofwel "wint" Wagner en komt er een soort van revolutie binnen het leger (al dan niet met Poetin nog aan de macht), ofwel verliest Wagner en is de interne positie van de militaire top versterkt. Maar Wagner is niet sterk genoeg om een full front aanval met het leger te overleven, vandaar max een paar dagen.
Alvast wel het moment voor Oekraïne om extra chaos te zorgen en te kiezen voor de frontale aanval, lijkt me.
Technische bedenking, als het standaard internet in Rusland is uitgeschakeld (iemand hierboven liet al zien dat Google amper bereikbaar is) zou het ook kunnen dat de grondstations (die dacht ik gewoon bij particulieren staan) niet meer kunnen uploaden?Wat ik ook nog vind:
Kan toeval zijn, want lijkt iets te vroeg, maar de transponders werden uitgezet boven rusland, wat een veeg teken is:
de SMO is nu een Very SMO geworden.Oekraïne kan die verwarring inderdaad goed gebruiken. Het is wel een gok om nu full frontal te gaan.
Het kan wel eens snel afgelopen zijn met de SMO. Of niet.
En de boer die ploegt voort. Lukasjenko ziet de bui wel hangen, denk ik.Die straatveger: zalig! Balls of steel.
Lukashenko: school is toch uit? Rapport moet je niet afwachten, direct op vakantie naar de Turkse Rivièra. Deze week is nog geen hoogseizoen: lagere prijzen en minder van die vervelende Russische toeristen.
Wat gaat het leger doen, een full frontal aanval binnen de grenzen van Rusland ?Maar Wagner is niet sterk genoeg om een full front aanval met het leger te overleven, vandaar max een paar dagen.
Als de huidige topgeneraals hun post willen behouden en tegelijk ooit nog veilig dicht bij een trap of raam willen komen, denk ik van wel. Veel anders kunnen zij niet doen.Wat gaat het leger doen, een full frontal aanval binnen de grenzen van Rusland ?