Ontslag 'gekregen' : hoe aanpakken?

1) iemand 24/7 in een kamer opsluiten (deur op slot) is strafbaar. da's vrijheidsberoving. ik snap niet dat mensen daar licht over gaan.

dus ja, als het waar is, had Trump wel degelijk een punt, en dat heb ik ook meteen gezegd toen hij daar mee af kwam. mààr:

2) niemand is Trump begínnen afzeiken he. Trump heeft hier advies gevraagd, gekregen, en dan de adviesgevers beginnen afzeiken omdat het niet in zijn kraam paste. en dàn is hij afgekomen met dat opsluit-verhaal, wat inderdaad zijn geloofwaardigheid aantast, want zo'n feit is zwaar genoeg om het meteen te vermelden


Hij had gewoon vanaf post 1 open kaart moeten spelen, niet nadien het verhaal wijzigen en dan beginnen afzeiken. Toch ben ik van mening dat hij een tweede kans verdient. Ik heb uiteindelijk ook een tweede kans gekregen op dit forum :).
 
Hij had gewoon vanaf post 1 open kaart moeten spelen, niet nadien het verhaal wijzigen en dan beginnen afzeiken. Toch ben ik van mening dat hij een tweede kans verdient. Ik heb uiteindelijk ook een tweede kans gekregen op dit forum :).
Je bedoeld 3e kans. En die kans zal hij ook wel krijgen, geduld.
 
Bovenstaande zin is misschien op het eerste zicht absurd (en wie wil nog werken voor zo'n werkgever ??), maar in theorie kan dit perfect.
Ik geef je gelijk dat werkgevers heel vuil spel kunnen spelen. Bedankt trouwens voor de correctie, gelukkig was dit eigenlijk niet het belangrijkste in mijn pleidooi.

Mijn voornaamste punt dat de werkgever hier duidelijk graag van de vrouw afscheid wou nemen (op een zo kosteffectieve manier).
De vrouw daarentegen is op een later tijdstip verteld dat ze zich ergens in het proces heeft laten ringeloren.

Ik vind het jammer dat we miss nooit gaan weten hoe het afloopt:(
 
Dat komt door een CAO die dat verplicht. Niet gewoon door algemene wetgeving. Je kan bvb in PC 200 (in theorie) perfect op maandag in De Panne, dinsdag in Kinroo, op woensdag in Arlon, op donderdag in Kinroo en vrijdag in Momignies tewerkgesteld worden, als je loon hoog genoeg is zelfs zonder enige kilometervergoeding.
Welke CAO stipuleert dat?
 
Nee die geef ik niet.

Degene die hier in de thread nogtans op de hoogte was van oplossingen, maar die niet wou geven omdat ik een ambetanterik zou zijn, werd geprezen voor zijn stilzwijgen. En ik werd verbannen.

Wel nu i return the favor.
Ik zal me ook es baden in stilzwijgen.

Ik neem de uitkomst hiervan mee in mijn graf.

Thread close graag.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Wat een zeverpost.
Degene die hier in de thread nogtans op de hoogte was van oplossingen, maar die niet wou geven omdat ik een ambetanterik zou zijn, werd geprezen voor zijn stilzwijgen. En ik werd verbannen.
T'is en blijft in eerste instantie, voor een deel, een praatbarak forum. Diegene die verwacht dat hij of zij nooit belachelijk gemaakt wordt, is naïef ..
 
Nee die geef ik niet.

Degene die hier in de thread nogtans op de hoogte was van oplossingen, maar die niet wou geven omdat ik een ambetanterik zou zijn, werd geprezen voor zijn stilzwijgen. En ik werd verbannen.

Nog een rap een verwijt gooien naar degene die de oplossingen heeft achtergehouden, doet mij wel vermoeden dat ze naast de money pot gegrepen heeft. :thinking:

Misschien een tip die te laat komt, als je hulp bij de vakbond zoekt, probeer er dan altijd een paar.

In elk geval ik hoop oprecht dat ze na die 14 jaar dienst toch wel haar premie gekregen heeft.

Ik vraag mij trouwens af welke werkgever in godsnaam samen durft zitten in een bureau met iemand die ze pas ontslagen hebben na 14 jaar dienst, een kutcontract hebben onder de neus geschoven en dan nog een stylo in zijn/haar handen heeft.
 
Terug
Bovenaan