Moet een fietshelm verplicht worden bij het gebruik van Zwam?

Moet een fietshelm verplicht worden bij het gebruik van Zwam?

  • Ja, want helmpje op, laat je rijden

    Stemmen: 0 0,0%
  • Ja, want ik ben een moraalridder

    Stemmen: 4 30,8%
  • Ja, ook al begrijp ik de vraag niet

    Stemmen: 1 7,7%
  • Nee, hoe meer Zwammers uitsterven, hoe beter voor de statistieken

    Stemmen: 2 15,4%
  • Nee, want ik ben een moraalridder

    Stemmen: 1 7,7%
  • Tomski, here I am darling (geen idee wat dit betekent, maar wou dit al lang eens voorzien als optie)

    Stemmen: 1 7,7%
  • Andere mening (verklaar nader in topic naar keuze)

    Stemmen: 4 30,8%

  • Totaal aantal stemmers
    13

Slyke

Well-known member
6911d90001_0505_05_be.jpg
 
Wat is nader?
nader - Bijvoeglijk naamwoord 1. vanaf geringere afstand of in groter detail uitgevoerd ♢
 
Wat is nader?
nader - Bijvoeglijk naamwoord 1. vanaf geringere afstand of in groter detail uitgevoerd ♢
Zoals in de wereldberoemde sketch van Urbanus...
"En ze kwamen dichter... en dichter... en dichter... en die naderden, hé"
 
Als ik een helm draag, gaat dat dan invloed hebben op mijn CV?

Allé ja, serieus mannekes, met de huidige gasprijzen moet je daar wel een beetje rekening mee houden hé. Die moraalridders gaan mijn gasfactuur niet betalen hoor.
 
ik heb een andere mening
Ik hoop dan dat die niet afwijkt van de mijne. Want anders zet ik u op de rechtse rakkers trein. En we weten allemaal waar rechtse rakkers treinen naartoe gaan!
Jullie dachten naar Auschwitz hé? Maar nee hoor, het antwoord is: Naar nergens. Want rechtse rakkers haten treinen. Rechtse rakkers rijden Hummer, daar is geen fietshelm tegen opgewassen!
 
Laatst bewerkt:
Als ik een helm draag, gaat dat dan invloed hebben op mijn CV?

Allé ja, serieus mannekes, met de huidige gasprijzen moet je daar wel een beetje rekening mee houden hé. Die moraalridders gaan mijn gasfactuur niet betalen hoor.
als ge een helm draagt, kunt ge gas geven he
 
Ik vind dat die helm verplicht moet worden voor supermoderatoren die aan een Kom Op Tegen Kanker loop meedoen. Veiligheid boven alles: we mogen toch zeker niet riskeren dat onze supermoderator zich bezeert?
zolang de supermoderator maar niet bezweert
 
Terug
Bovenaan