Groot Grote poll: Waar moet de volgende Zwam teambuilding plaatsvinden?

Waar moet de volgende Zwam teambuilding plaatsvinden?

  • Bij recipe4hate thuis (gratis verplichte tattoo voor elke deelnemer met de initialen van Bill Gates)

    Stemmen: 0 0,0%
  • In een blowjob-bar in Pattaya (opgelet: verplicht te kiezen voor een menu)

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal aantal stemmers
    20
En altijd maar kappen op de mannen dat ze bij de vrouwtjes gaan om betalend hunne zak te ledigen, maar zie ze daar blinken onder de massagesalon optie...

Ja jullie, @Mulan en @Vrouwtje Theelepel .
Zie het al helemaal voor me. Een tent wat de naam heeft in de zin van 'The LikStation' of 'Befcafé' waar je als vrouwzijnde binnenstapt en dan uit een menu kan kiezen hoeveel mannen/vrouwen de klus mogen klaren
Misschien The LikStation of Befcafé ook in de opties toevoegen?
 
Laatst bewerkt:
Terechte opmerking, bij deze toegevoegd.
Het eerste forumlid dat hierop intekent krijgt het zuig/after-kiss menu helemaal gratis!

@Beffer : u krijgt gratis het zuig/after-kiss menu als eerste forumlid dat de optie heeft gekozen.

Voor de praktische uitvoering ervan:
Don't look at me, aub! I'm from Barcelona en beheer enkel de opties!

Edit: en als iemand mij kan uitleggen hoe @Beffer het menu kan ontvangen, graag.
Ik zie het niet momenteel... 🙈🤔
 
Ja, massagesalon, geen zuigclub he...
Draai het maar hoe ge wilt.

Maar die mannelijke masseurs in Laos kunnen ook een potje zuigen (ja gebruik deze post maar voor quotes) aan alle toeters en klepels van het vrouwelijke lichaam eh.

Ontkennen is de eerste fase dat ge 'into something' zijt...
 
Draai het maar hoe ge wilt.

Maar die mannelijke masseurs in Laos kunnen ook een potje zuigen (ja gebruik deze post maar voor quotes) aan alle toeters en klepels van het vrouwelijke lichaam eh.

Ontkennen is de eerste fase dat ge 'into something' zijt...
Trump zei dat hij daar een standaard westerse massage kreeg, I'm into that shit! 😍
 
Klein statistiekje: alle opties kregen intussen stemmen, behalve de opties 'recipe4hate', 'Jo Vally' en de 'blowjob-bar'.

Ter info: ook deze opties kunnen onderling gecombineerd worden.
@recipe4hate : begin uw bj-competenties alvast maar te oefenen!
 
🥵 Hallo'kes!
Zo jammer dat dat massagesalon enkel mannelijke masseurs heeft...
Van Spiderman zijn we niet zeker. Ik stel voor dat hij jou masseert. Je mag zelf ondervinden of hij mannelijk is. Wel niet ontgoocheld zijn als de afspraak niet doorgaat omdat hij op café wijntjes zit te drinken met één van jouw vriendinnen die testen of hij wel trouw is aan zijn massagedate.
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan