General Zwam?

Waarom lees ik dus weer dat Sabine Appelmans een parenclub heeft geopend in Asse?
Waarschijnlijk omdat je het artikel hebt aangeklikt? En bronstig was…
Of omdat een redacteur het artikel geschreven heeft? Maar een typo maakte…
Of omdat je hebt leren lezen? Maar dan niet echt goed…
 
Het valt me ook telkens op dat er weinig echt intellectuele types in dat programma zitten. Heeft er al iemand 1 boek in beeld gezien ?
Ik heb een IQ van 140 en ik lees NOOIT boeken. Ik haat dat gewoon. Vreselijk.
Daardoor is mijn IQ gezakt naar 70. :oi22:

zelfs dat lezen ze niet. En ik verwacht ook niet dat ze de verzamelde werken van Shakespeare in oud-Engels gaan lezen.
Maar ander vb, hoeveel van die koppels zijn al naar een museum geweest ? Uit het hoofd heb ik enkel Stijn en Nuria en Toon en Frie aan cltuur weten doen.
Ik ga nooit naar een museum. Ik vind dat rete saai. Conclusie: Mijn IQ is ondertussen gezakt naar 35.

Neen serieus. Waarom moet je x en y doen en geen dt fouten maken anders ben je niet intelligent? Wat heeft het een met het andere te maken? :tongue:

Hoogtepunt van de dag: Blind getrouwd! gepoept!
 
Ik heb een IQ van 140 en ik lees NOOIT boeken. Ik haat dat gewoon. Vreselijk.
Daardoor is mijn IQ gezakt naar 70. :oi22:


Ik ga nooit naar een museum. Ik vind dat rete saai. Conclusie: Mijn IQ is ondertussen gezakt naar 35.

Neen serieus. Waarom moet je x en y doen en geen dt fouten maken anders ben je niet intelligent? Wat heeft het een met het andere te maken? :tongue:

Hoogtepunt van de dag: Blind getrouwd! gepoept!
Jouw posts zeggen nochtans genoeg
Aka: er is weinig zwam aan deze post van je
 
Ik kijk straks nog naar Alloo. Dat heeft meer standing uiteraard.
Alloo-Alloo bij de verkeerspolitie?
"Meneer Grüber, waarom reed u in de bebouwde kom 60 km/u met uw tankje?"
- "Dankzij mijn tankje is het niet meer bebouwd hé meneer agent"
 
IMG-20231010-075007.jpg


@Slyke mijn hoofd maakte daar vanmorgen "borstenfabriek" van. 🤣
 
Ja, iedereen stoeft hier met zijn/haar spaghetti, maar ik ben nog nooit eens mogen komen proeven...
Ik vind het nogal ongepast dat jij zonder consent van mijn sliertje wil proeven. Ik wil de ombudsman spreken!
Of de ombudsvrouw, die mag misschien wel proeven.
 
Ik vind het nogal ongepast dat jij zonder consent van mijn sliertje wil proeven. Ik wil de ombudsman spreken!
Of de ombudsvrouw, die mag misschien wel proeven.
Maar jij bent zelf de ombudsvrouw, heb ik me laten vertellen.
Ik moet je trouwens nog altijd de ondertekende machtiging doorsturen van de vorige keer. Iets van het mobiliteitsforum met spoilers, geloof ik.
 
Maar jij bent zelf de ombudsvrouw, heb ik me laten vertellen.
Ik moet je trouwens nog altijd de ondertekende machtiging doorsturen van de vorige keer. Iets van het mobiliteitsforum met spoilers, geloof ik.
Zijde gij ook zo’n Fransman die met zijn getunede Clio met feloranje spoiler en stinkende uitlaat op het middenvak van de E17 blijft hangen misschien?
 
Terug
Bovenaan