General Zwam?

Je vraagt achter hulp. Het blijft stil.
Je edit de vraag achter hulp maar je maakt bewust een taalfout (liefst een tt fout).
Nu krijg je wel reacties, namelijk veel boze reacties, dat je een schandalige taalfout maakt en dat dit de lezer pisnijdig maakt. Hulp krijg je niet.

Je start een deftige discussie op. Meerdere zinnen. Echter in de laatste zin zet je 'iets' dat niet 100% correct is, je logt uit en je logt de volgende dag terug in. Gegarandeerd, lees je 5 pagina's vol met reacties, waarom die zin zo verschrikkelijk fout is, alsof je een moord begaan hebt.
Over die andere zinnen, wordt geen woord over gerept. Dat interesseert niemand, enige reet.

Bovenstaande is meestal wel wat overdreven, maar sommige dagen (als ik pech heb), heb ik bovenstaande letterlijk aan mijne rekker :tongue:
 
Hallo iedereen, net mijn account aangemaakt.

Is het mogelijk om via deze website mijn beroep voor te stellen voor reclamering? Indien ja, op welke subforum mag het geplaatst worden?

Nieuwe account, en al direct beginnen reclameren over de nieuwe lounge sectie en de ontbrekende smileys,
Dat is de man die we zoeken!
 
2 hemdjes aan min 20% (Inbe4 you ask, geen Flanel, maar 1 linnen met streepjes en 1 met grote karookes

Waarom zie ik dat nu pas? 🙄👀
Elk excuus is goed om karookes te posten maar zeker in dit geval:

oxsxs2cua0x01.jpg



Foto genomen in de Karoo woestijn.
Ja, het niveau is wel wat gestegen tov vorig jaar, hé...
 
Terug
Bovenaan