General Zwam?

Squidward

Redacteur
Waarom is er eigenlijk geen General Zwam of Slow Zwam? Want soms is iets ‘too zwam’ voor Slow Chat maar niet voldoende over anale geneugten voor de specifieke Zwams?
 
Mijn volledige titel is Zijne Excellente Hoogheid en Supreme Leider Preske, dank u beleefd.
Ik heb overigens nog ne foto gevonden waarop iemand uw visitekaartje aan 't lezen is:

positive-delighted-bearded-man-holding-big-paper-sheet-think-new-project-handsome-clever-male-person-keeping-smile-his-94437851.jpg
 
Na vandaag kan ik dit ook afkruisen:

Ik heb nog nooit een Duvel gedronken.

Ga jij alle stellingen uit dat topic afwerken?
Dat wachten jou nog vele mooie momenten: trio's, dickpics, titpicks, sex met hetzelfde geslacht, betalen voor fansites en behoeften doen zwevend op de wc-bril op een trein!

Life is beautiful!
 
Ga jij alle stellingen uit dat topic afwerken?
Dat wachten jou nog vele mooie momenten: trio's, dickpics, titpicks, sex met hetzelfde geslacht, betalen voor fansites en behoeften doen zwevend op de wc-bril op een trein!

Life is beautiful!
Mag ik de helft van wat ge daar opsomt schrappen? Niet omdat ik het al gedaan zou hebben, maar gewoon schrappen?

En wie heeft deze stelling al eens bovengehaald dan in dit topic? Gij zou het moeten weten als gerant van dat topic...
 
Mooi lijstje, maar kom ik terug bij mijn originele stelling, het ging hier om Duvels drinken :unsure:

Tenzij het drinken van Duvels een mooie aanvulling is van dat lijstje, maar ze zullen wel samen passen zekers? Bij al wat ge daar noemt kan er nen Duvel in t spel zijn...
 
FTFY

Laat zeker jouw ervaringen hier weten, hé.
Je mag ook bepaalde stellingen combineren, bijvoorbeeld een trio op de trein of dickpics versturen terwijl je met @MisterV sex met hetzelfde geslacht doet...

Chance dat we hier ook een topic Privaat & Anaal hebben voor dat laatste.
Mag ik hier weeral schrappen? Ge gaalt steeds de verkeerde zaken aan...

Al dan niet moedwillig :unsure:
 
Mag ik hier weeral schrappen? Ge gaalt steeds de verkeerde zaken aan...

Al dan niet moedwillig :unsure:

Je moet het anders zo zien: misschien zijn er zaken die je wat minder vindt, maar dat is doorbijten om te kunnen genieten van de mooie zaken!
Ik dacht dat je nochtans ook redelijk open minded bent?
 
Terug
Bovenaan