General Zwam?

Anno 1985 (rond die periode - mijn grootouders zijn al even overleden dus die lezen niet meer mee)

Ik: Bompa waarom ga je tegenwoordig dikwijls op bezoek bij Gilberte (zijn minnares maar dat mocht toen niet gezegd worden)
Mijn grootvader: Ah wel kleinzoon van een diepvriezer daar kan je niet van eten he!

Ik: Hey Bomma waarom gaat Bompa naar Gilberte!
Mijn grootmoeder: *Zucht eens diep* Dat hij zijne plan trekt kleinzoon. Ik trek het mij niet meer aan!

Ik begreep toen niet wat ze bedoelden. :unsure:

Ach ja de tijd dat ze bij elkaar bleven voor financiële redenen. Waar is die tijd naartoe?
Dat het in die tijd allemaal zonneschijn was, was natuurlijk helemaal niet waar. :tongue:
 
De jaren '20 zijn al extreem onvoorspelbaar geweest dat het onmogelijk is om zo'n voorspellingen te gaan doen.
Ik doe wel eens idiote voorspellingen waarbij ik voor gek verklaard word. Of een voorspelling waarbij men letterlijk tegen mijn zegt: De kans daarop is géén 1% maar letterlijk 0% zeveraar! Ironisch genoeg zijn dat dan net de voorspellingen die meestal nog uitkomen ook. (en ja ik kan het weten lol) :biglaugh:

Anderzijds heb ik het zelf ook zo eens vlaggen gehad toen ik de kans dat Froome de Giro nog won op 0% schatte na een zware inzinking en ik zei dat ik mijn schoenen zou opeten als dit alsnog zou gebeuren. 1x raden of hij de Giro nog won of niet. :D
Ik ben er al even aan begonnen maar ik moest een paar keer overgeven en het is niet gelukt sorry ..

Dus ik vind het best gevaarlijk van mensen om af te komen met 0% kans! (Of iets dergelijks). Dat wreekt zich dan wel eens.

Hiermee wil ik dus gewoon zeggen dat ik akkoord ben met je stelling (maar ik wilde het een beetje luchtig opnemen, maar wat wel gewoon de waarheid is) :tongue:
 
Laatst bewerkt:
Is er eigenlijk geweten wat de bron van het conflict is tussen Jos en Christian?

Max krijgt bij RB alles wat hij maar kan dromen. Beste salaris, beste wagen, beste team, en een teamgenoot die z’n plek kent.

Wil je dat allemaal weggooien omwille van een persoonlijk conflict
Joske (Vermeulen Verstappen) heeft zijn vrouw bedrogen. Hij is ook het lek achter de whatsapp berichtjes.
Spoiler alert! De getoonde "Dick Pic" is den bonenstaak van Joske en niet deze van Horner. It is a conspiracy!

 
Laatst bewerkt:
Geen idee in welk topic dit hoort dus ik post het hier dan maar.
Er zijn duidelijk 2 kampen en ik denk dat we elkaar niet gaan kunnen overtuigen.
Is dat niet met de meeste discussies zo? Bij neutrale / soft topics valt het nog mee (lees de reacties zijn dan nog ca va en die discussies vind ik persoonlijk ook de leukste) maar je moet hier op dit forum eens iets posten over een delicaat / gevoelig topic dat nauw aan het hart ligt van mensen. (of men heeft dat in het echt leven zelf meegemaakt)

Als ik dan mensen met mening A tevreden stel of hun mening deel dan zeggen mensen met mening B dat ik een idioot ben.
Omgekeerd als ik mensen met mening B tevreden stel of hun mening deel dan zeggen mensen met mening A dat ik een idioot ben.
En stel ik mij neutraal op? Ah wel dan ben ik den Makila met zijne idiote zever of krijg ik het verwijt niet consequent te zijn :tongue:
(Wat soms terecht is maar iets anders zeggen maakt dan meestal ook geen verschil)

Allé swoit .. ik bedoel maar .. goed doen voor iedereen en iedereen van je gelijk of ongelijk overtuigen is meestal niet mogelijk.
 
Terug
Bovenaan