zittend of staand uw poep afvegen

hoe

  • zittend

    Stemmen: 31 66,0%
  • staand

    Stemmen: 16 34,0%

  • Totaal aantal stemmers
    47
De misses tegen een andere misses:

Onze Gérard eet gisteren weeral een bruin streep getrokke, hoe is da na meugelijk?

Balle Gérard...
 
en dan nog verder onderverdelen, met : hef je dan uw ballen en penis op, of laat je het gewoon hangen?

Jeezes, zijn er dus mensen die zo hun poep afvegen? BG just keeps getting weirder


Bovendien, dan schuur je eigenlijk met uw mouw of pols telkens aan de binnenkant van de voorkant van de bril. (de plaats waar iedereen zijn piemel of muis net of net niet tegen hangen ). Propere mouw dan...
Als je geen dikke pens hebt, heb je ruimte genoeg hoor.

Ik ben er 99% zeker van dat m'n poep properder is dan de uwe!

Ik dacht dat enkel kleuters hun gat al staand afveegden.
Staat voor mij op het zelfde niveau als uw broek tot op de enkels af doen wanneer je moet plassen.
Tegen gij kunt ge klappen!
 
Laten we het eens aan AI vragen.

De Verschillende Manieren om je Gat af te Vegen na een WC-Bezoekje​

1. Richting:
  • Van voren naar achter: Dit is nog altijd de meest hygiënische manier, vooral voor vrouwen, om te vermijden dat bacteriën van de anus naar de vagina verhuizen.
  • Van achter naar voor: Minder hygiënisch, kan leiden tot blaas- of vaginale infecties bij vrouwen.
  • De 'flaptechniek': Vouw het toiletpapier dubbel en veeg van boven naar beneden, met de gevouwen kant naar u toe. Handig bij aambeien of andere gevoeligheden.
2. Hoeveelheid velletjes:
  • Gebruik geen bergen toiletpapier. Dat kan irritatie opleveren en is zonde van het papier.
  • Begin met één of twee velletjes en voeg er bij indien nodig bij.
  • Vochtige doekjes kunnen voor extra reiniging zorgen, maar let op dat ze parfumvrij en pH-gebalanceerd zijn.
3. Techniek:
  • Deppekes geven, wrijf niet. Hard wrijven kan de boel irriteren.
  • Veeg proper, tot er geen zichtbare restjes meer zijn.
  • Controleer het toiletpapier na het vegen. Zitten er nog restjes op, veeg dan nog eens.
4. Houding:
  • Zittend: De meest gebruikelijke houding.
  • Staand: Handig voor mensen met bewegingsmoeilijkheden.
  • Hurken: Sommige mensen vinden dit de meest efficiënte manier om alles proper te krijgen.
5. Hulpmiddelen:
  • Bidet: Een sproeier die water gebruikt om je gat te wassen.
  • Natte doekjes: Handig voor onderweg, maar let op dat ze parfumvrij en pH-gebalanceerd zijn.
  • Billendoekjes: Zachter dan toiletpapier, maar kunnen duurder zijn.
Extra tips:
  • Was je kloten grondig met water en zeep na het afvegen.
  • Gebruik geen geparfumeerd toiletpapier of zeep, dat kan irriteren.
  • Vermijd doekjes met alcohol, die kunnen de huid uitdrogen.
  • Let op voor signalen van irritatie, zoals roodheid, jeuk of pijn. Raadpleeg dan een dokter.
Conclusie:
De beste manier om je gat af te vegen is de manier die voor jou het comfortabelst en hygiënischst is. Experimenteer met verschillende technieken en vind de methode die het beste bij jou past.

Belangrijk:
  • Hygiëne is key. Zorg dat je je billen goed schoonmaakt om te voorkomen dat bacteriën zich verspreiden.
  • Wees zacht voor je huid. Vermijd te hard wrijven of irriterende producten.
  • Luister naar je lijf. Als een bepaalde methode niet goed voelt, probeer dan iets anders.
 
Bovendien, dan schuur je eigenlijk met uw mouw of pols telkens aan de binnenkant van de voorkant van de bril. (de plaats waar iedereen zijn piemel of muis net of net niet tegen hangen ). Propere mouw dan...
En daarom likt ge dus eerst de bril proper...
 
  • Haha
Waarderingen: Lint
Laten we het eens aan AI vragen.

De Verschillende Manieren om je Gat af te Vegen na een WC-Bezoekje​

1. Richting:
  • Van voren naar achter: Dit is nog altijd de meest hygiënische manier, vooral voor vrouwen, om te vermijden dat bacteriën van de anus naar de vagina verhuizen.
  • Van achter naar voor: Minder hygiënisch, kan leiden tot blaas- of vaginale infecties bij vrouwen.
  • De 'flaptechniek': Vouw het toiletpapier dubbel en veeg van boven naar beneden, met de gevouwen kant naar u toe. Handig bij aambeien of andere gevoeligheden.
2. Hoeveelheid velletjes:
  • Gebruik geen bergen toiletpapier. Dat kan irritatie opleveren en is zonde van het papier.
  • Begin met één of twee velletjes en voeg er bij indien nodig bij.
  • Vochtige doekjes kunnen voor extra reiniging zorgen, maar let op dat ze parfumvrij en pH-gebalanceerd zijn.
3. Techniek:
  • Deppekes geven, wrijf niet. Hard wrijven kan de boel irriteren.
  • Veeg proper, tot er geen zichtbare restjes meer zijn.
  • Controleer het toiletpapier na het vegen. Zitten er nog restjes op, veeg dan nog eens.
4. Houding:
  • Zittend: De meest gebruikelijke houding.
  • Staand: Handig voor mensen met bewegingsmoeilijkheden.
  • Hurken: Sommige mensen vinden dit de meest efficiënte manier om alles proper te krijgen.
5. Hulpmiddelen:
  • Bidet: Een sproeier die water gebruikt om je gat te wassen.
  • Natte doekjes: Handig voor onderweg, maar let op dat ze parfumvrij en pH-gebalanceerd zijn.
  • Billendoekjes: Zachter dan toiletpapier, maar kunnen duurder zijn.
Extra tips:
  • Was je kloten grondig met water en zeep na het afvegen.
  • Gebruik geen geparfumeerd toiletpapier of zeep, dat kan irriteren.
  • Vermijd doekjes met alcohol, die kunnen de huid uitdrogen.
  • Let op voor signalen van irritatie, zoals roodheid, jeuk of pijn. Raadpleeg dan een dokter.
Conclusie:
De beste manier om je gat af te vegen is de manier die voor jou het comfortabelst en hygiënischst is. Experimenteer met verschillende technieken en vind de methode die het beste bij jou past.

Belangrijk:
  • Hygiëne is key. Zorg dat je je billen goed schoonmaakt om te voorkomen dat bacteriën zich verspreiden.
  • Wees zacht voor je huid. Vermijd te hard wrijven of irriterende producten.
  • Luister naar je lijf. Als een bepaalde methode niet goed voelt, probeer dan iets anders.
200w.gif
 
Dit topic toont weer eens aan wie de echte paupers op BG zijn.
Echte bazen hebben natuurlijk de centen om zo'n luxe Japanse WC -bij voorkeur van massief goud, anders telt het niet- te kopen. Zo een die muziek speelt om de geluiden te maskeren, ingebouwd parfumdispenser om vieze geurtjes tegen te gaan en natuurlijk een ingebouwde sproeier die met lauw water uw poepegaatje mooit proper sproeit zodat ge nooit nog zoals het plebs uw gat moet afvegen.
 
tot op de enkels af doen wanneer je moet plassen.
Hoe kak jij anders? Met uw broek nog aan tot aan uw knieën?

Bij mij gaat de broek gewoon af tot aan de enkels. Plassen of kakken maakt voor mij geen verschil uit.
En beiden doe ik al zittend (alleen gat afvegen is recht opstaand)

Nu eerlijk? Het interesseert mij absoluut niet hoe iemand kakt. Zolang ik op het werk maar ne relatief propere WC zie staan en ik gene stront (of een plas urine) moet opkuisen als ik zelf moet gaan 'kakken'. Dat is voor mij het belangrijkste. :tongue:
 
Laatst bewerkt:
Dit topic toont weer eens aan wie de echte paupers op BG zijn.
Echte bazen hebben natuurlijk de centen om zo'n luxe Japanse WC -bij voorkeur van massief goud, anders telt het niet- te kopen. Zo een die muziek speelt om de geluiden te maskeren, ingebouwd parfumdispenser om vieze geurtjes tegen te gaan en natuurlijk een ingebouwde sproeier die met lauw water uw poepegaatje mooit proper sproeit zodat ge nooit nog zoals het plebs uw gat moet afvegen.
Je valt zelf door de wcpapiermand, pauper!

Ik heb een Japans Geishavrouwtje dat mijn gat schoonspuit met lauw water terwijl ze traditionele Japanse metalmuziek speelt. Ook andere dienstverlening doet ze maar die is NSFBG.
 
Ik zit in halve squat positie en dan van kontgat naar rug toe vegen. Zo vermijd ik helemaal mijn kloten.

BEn ik de enige hier?
 
Hier snap ik geen knikt van? :wtf:
AI is soms een raar wezen. Ik snap er nog steeds geen hol van. Ik heb dan ook meer uitleg gevraagd:

De Flaptechniek: Uitgebreide Uitleg​

De flaptechniek is een manier om je billen af te vegen na het toiletbezoek die ontworpen is om irritatie te verminderen en hygiëne te verhogen. De techniek is vooral handig voor mensen met aambeien, gevoelige huid of andere anale problemen.
Hoe werkt de flaptechniek?
  1. Vouw een velletje toiletpapier dubbel in de lengte.
  2. Scheur het gevouwen velletje in tweeën, zodat je twee stroken hebt.
  3. Plaats een strook toiletpapier onder je billen, met de gevouwen rand naar je toe.
  4. Veeg met de andere strook toiletpapier van voren naar achter. Gebruik de gevouwen rand om de anus schoon te maken.
  5. Vouw de gebruikte strook toiletpapier over de schone strook.
  6. Veeg nogmaals van voren naar achter om eventuele resten te verwijderen.
  7. Gooi het gebruikte toiletpapier weg.
Voordelen van de flaptechniek:
  • Vermindert irritatie: De flaptechniek helpt om wrijving op de gevoelige huid rond de anus te verminderen.
  • Verhoogt hygiëne: De gevouwen rand van het toiletpapier helpt om bacteriën te vangen en te voorkomen dat ze zich verspreiden.
  • Efficiënt: De flaptechniek is een efficiënte manier om je billen schoon te maken met minder toiletpapier.
Tips voor het gebruik van de flaptechniek:
  • Gebruik zacht toiletpapier.
  • Vermijd geparfumeerd toiletpapier of zeep, dat kan irriteren.
  • Maak de flap niet te dik.
  • Veeg niet te hard.
  • Spoel je billen af met water na het afvegen, indien mogelijk.
Variaties op de flaptechniek:
  • De 'dubbele flap': Vouw het toiletpapier twee keer dubbel in de lengte, zodat je een dikkere flap hebt. Dit kan handig zijn voor mensen met aambeien of andere gevoeligheden.
  • De 'natte flap': Bevochtig het toiletpapier met water of een vochtige doekje voordat je de flaptechniek gebruikt. Dit kan helpen om de huid te reinigen en irritatie te verminderen.
Conclusie:
De flaptechniek is een eenvoudige en effectieve manier om je billen af te vegen na het toiletbezoek. De techniek kan helpen om irritatie te verminderen, hygiëne te verhogen en toiletpapier te besparen.

Ik ben nog steeds niet mee. Ik ga het ook niet testen.🤷‍♂️ Vrijwilligers?
 
  • Haha
Waarderingen: Lint
Jammer toch dat we hiervoor niet langer op de expertise van de autoriteit op dit vlak, kay-gell, kunnen rekenen. Hij zou ons allemaal een poepje laten ruiken, letterlijk en figuurlijk.
 
Ben ik de enige?

Uit automatisme neem ik steeds twee maal een geheel van 3 velletjes die ik elk unilateraal op de bril leg, dit tegen de koudeshock.

Na de boodschap 'knijp' ik met deze eventuele restjes af. Dan sta ik half recht (45°) en veeg ik met proppen de rest af van de balzak naar de rug toe.

Soms (regelmatig) gebruik ik wel zo veel papier dat ik 2 keer moet doorspoelen.
 
Jammer toch dat we hiervoor niet langer op de expertise van de autoriteit op dit vlak, kay-gell, kunnen rekenen. Hij zou ons allemaal een poepje laten ruiken, letterlijk en figuurlijk.
Kweetnie hoor, uw gat afvegen aan een matrasovertrek duidt nu niet echt op expertise.
 
Terug
Bovenaan