zittend of staand uw poep afvegen

hoe

  • zittend

    Stemmen: 31 66,0%
  • staand

    Stemmen: 16 34,0%

  • Totaal aantal stemmers
    47

TRUMP

Banned
Onlangs was er iemand die in de algemene fora iets gepost had,
(ik denk de ergernissen thread, maar ik vind het niet meteen terug),
dat hij kwaad was omdat er overal vlokjes wc papier op zijn werk-toilet te vinden waren. (hij leidde daarvan af dat zijn collega al staand moet zijn poep hebben af geveegd).

Vandaar de vraag nu:
Hoe doen jullie het. al zittend of staand?

Ik plaats deze nu wel in "zwam" omdat het een luchtig onderwerp is, maar gelieve wel eerlijk te antwoorden aub.
 
Staand maar ik veeg wel goed tussen de billen zodat er niks blijft ...
Voorts na het sporten doe ik nog een grondige checkup en spoel ik alles proper.
 
Ik vind dat je zittend moet opdelen in: zittend en vanaf de achterkant of zittend en vanaf de voorkant.

Zittend vanaf de voorkant hier. Dat is het properste resultaat.

In before: wRiJf jE dAt dAn NiEt OvEr uW bAlLeN?? Nee, net zoals ge de kak ook niet tot op uw rug smeert.
 
Zittend vanaf de voorkant hier. Dat is het properste resultaat.
en dan nog verder onderverdelen, met : hef je dan uw ballen en penis op, of laat je het gewoon hangen?

Jeezes, zijn er dus mensen die zo hun poep afvegen? BG just keeps getting weirder


Bovendien, dan schuur je eigenlijk met uw mouw of pols telkens aan de binnenkant van de voorkant van de bril. (de plaats waar iedereen zijn piemel of muis net of net niet tegen hangen ). Propere mouw dan...
 
en dan nog verder onderverdelen, met : hef je dan uw ballen en penis op, of laat je het gewoon hangen?

Jeezes, zijn er dus mensen die zo hun poep afvegen? BG just keeps getting weirder
Maak dan géén topic hierover he.

Iedereen veegt zijn / haar gat aan dit topic! :tongue:

Bovendien, dan schuur je eigenlijk met uw mouw of pols telkens aan de binnenkant van de voorkant van de bril. (de plaats waar iedereen zijn piemel of muis net of net niet tegen hangen ). Propere mouw dan...
Nu ja als je op het werk op de bril gaat zitten dan heeft daar net ervoor een andere (poep) op gezeten.
Misschien gewoon staand kakken? Of eerst ne propere doek leggen op de wc bril? :)
 
en dan nog verder onderverdelen, met : hef je dan uw ballen en penis op, of laat je het gewoon hangen?

Jeezes, zijn er dus mensen die zo hun poep afvegen? BG just keeps getting weirder


Bovendien, dan schuur je eigenlijk met uw mouw of pols telkens aan de binnenkant van de voorkant van de bril. (de plaats waar iedereen zijn piemel of muis net of net niet tegen hangen ). Propere mouw dan...
Moet nogal een muis zijn dat. :unsure: En dan thuiskomen en je vrouw die vraagt waar je gezeten hebt.
 
Als ge uw gat met manieren afveegt hebt ge tenminste geen bruine strepen in uw onderbroek. Altijd gênant als uw vrouw dan de was insteekt.
 
Terug
Bovenaan