Moet een fietshelm verplicht worden bij het gebruik van Zwam?

Moet een fietshelm verplicht worden bij het gebruik van Zwam?

  • Ja, want helmpje op, laat je rijden

    Stemmen: 0 0,0%
  • Ja, want ik ben een moraalridder

    Stemmen: 4 30,8%
  • Ja, ook al begrijp ik de vraag niet

    Stemmen: 1 7,7%
  • Nee, hoe meer Zwammers uitsterven, hoe beter voor de statistieken

    Stemmen: 2 15,4%
  • Nee, want ik ben een moraalridder

    Stemmen: 1 7,7%
  • Tomski, here I am darling (geen idee wat dit betekent, maar wou dit al lang eens voorzien als optie)

    Stemmen: 1 7,7%
  • Andere mening (verklaar nader in topic naar keuze)

    Stemmen: 4 30,8%

  • Totaal aantal stemmers
    13
Ik heb helmgras in mijn tuin, en ik kan u verzekeren, geen enkel grasspriet draagt effectief een helm!
 

Bijlagen

  • DcmU9oIW0AESFcz.jpg
    DcmU9oIW0AESFcz.jpg
    36 KB · Weergaven: 3
Langs de andere kant, in de middeleeuwen droeg iedereen een helm en waren er effectief 0 fietsgerelateerde overlijdens gedurende honderden jaren. Thinkaboutit!
 
Langs de andere kant, in de middeleeuwen droeg iedereen een helm en waren er effectief 0 fietsgerelateerde overlijdens gedurende honderden jaren. Thinkaboutit!
Misschien, maar ze hadden toen wel meer ongevallen in de Colruyt omdat ze nog geen pijlen hadden.
De pijlen waren exclusief voorbehouden voor de Indianen, maar die hadden dan wel weer geen fietshelmpies.
 
Misschien, maar ze hadden toen wel meer ongevallen in de Colruyt omdat ze nog geen pijlen hadden.
Slyke toch, ken uw geschiedenis… Ze hadden wel pijlen (en bogen) maar zo goed als geen ruyten, zeker niet in zo’n plebswinkel. Je ging toen naar de Colgatindemuur. Later is dat verbasterd naar Colgate en intussen verkopen die alleen nog tandpasta. Het gekke is dat die net gaten voorkomt.

A propos, het aanbod was toen nog zo klein dat de Aldi de Niksni was en de Delhaize bestond nog niet met dat leeuwensymbool want Afrika was nog niet ontdekt, men wist helemaal niet dat leeuwen bestonden. Je ging toen trouwens beter niet naar de Albert Heks…
 
Nen Otto en ne helm gaan altijd al samen
Franz%20von%20Lenbach%20-%20Kanzler%20Otto%20von%20Bismarck%20in%20Uniform%20mit%20preussischem%20Helm%20-%20%28MeisterDrucke-678442%29.jpg

Kanselier Otto von Bismarck in uniform met Pruisische helm​

 
Ik vroeg me af of er Samson-fietshelmpjes waren en kwam uit bij deze exemplaren.
Iemand?

Sanju-Samson-Fined-RR-Slow-Over-Rate.png
 
Terug
Bovenaan