Matchfixing en verdachte financiële transacties in de Jupiler Pro League

Toch wel ongelooflijk dat zelf voetbalbond een keeperstrainer in het zwart betaalde via zo'n constructies in het buitenland.
Waarom willen die eigenlijk in het zwart betaald worden? Het is nu niet dat ze zoals een zelfstandige 30% moeten afgeven hé :D

ach ja, zoals altijd beginnen de problemen pas als mensen veel geld beginnen te verdienen, dan opeens hebben ze niet genoeg

ps: dat Peter Maes €400.000 voorschot in het zwart vroeg, daar verschiet ik wel van (ik vond dat een brave, doodnormale Belg)

Laatst bewerkt:
Ik denk dat we zullen verschieten als alles zou uitkomen.
Waarom willen die eigenlijk in het zwart betaald worden? Het is nu niet dat ze zoals een zelfstandige 30% moeten afgeven hé :D

ach ja, zoals altijd beginnen de problemen pas als mensen veel geld beginnen te verdienen, dan opeens hebben ze niet genoeg

ps: dat Peter Maes €400.000 voorschot in het zwart vroeg, daar verschiet ik wel van (ik vond dat een brave, doodnormale Belg)
Vandaar dus dat dit gebeurd. Belgen zijn toch top in het telkens vinden van achterpoortjes in de wetten etc :unsure:

Al een geluk dat er die match niks vreemd is gebeurt en hij geen beslissende beslissing heeft moeten nemen
Mja als jij tegen 160 over de E17 rijdt en je wordt niet geflitst en komt niks tegen is er ook niks gebeurd. Dat neemt echter niet weg dat je in fout was.
Uiteindelijk is dat een beetje de redenering van KVM ook he... Ze zijn evengoed gezakt dus het maakte eigenlijk allemaal niet uit of ze WB hebben omgekocht of niet. Zever in pakskes dus.

Het blijft natuurlijk gewoon het woord van de ene tov het woord van de andere dus zonder andere bewijzen gaat hier niks van komen natuurlijk. Maar kosjer is het toch verre van.

Ik snap het niet hoor, als Anderlecht Jovanovic nog 200k moet betalen, waarom willen ze dat niet officieel doen en moet dat in het zwart? Anderlecht heeft daar toch geen voordeel aan? En Jovanovic lag al buiten dus who cares als die dat niet netto krijgt? Hebben ze daar écht zoveel compassie mee dat die dat NETTO moet krijgen in het zwart?

Als je iets afspreekt om het in het zwart te betalen kan je dat moeilijk door uw witte boekhouding draaien. Anders gaan ze zich ook afvragen waar die 200k opeens vandaan komt als dat niet in een contract staat.

Sommige uitspraken zijn toch wel moeilijk te geloven. Alsof Herman Van Holsbeeck niet zélf een Rolex kan betalen. Dat is toch meer sensatie dan geloofwaardig (zeker als je in zo'n wereld vertoeft dan honderd duizenden euro's)

Georges Leekens is niet mijn favoriet (integendeel) maar dat die 10k zou hebben ontvangen als zijn loon 700k netto was, daar geloof ik niets van. Veljkovic zal wel enkele verhalen en namen verzinnen, zodat het niet overkomt alsof hij al dat geld zélf bijhield.

Ook spijtig (voor zijn gelijk te halen) dat hij van iedereen een gedetailleerde boekhouding had, maar op het einde niet in detail kon zeggen hoeveel geld hij nu kwijt was door de heel zaak :D

Laatst bewerkt:
Als je iets afspreekt om het in het zwart te betalen kan je dat moeilijk door uw witte boekhouding draaien. Anders gaan ze zich ook afvragen waar die 200k opeens vandaan komt als dat niet in een contract staat.
Maar hij was toch al ontslagen bij Anderlecht, in die harde wereld hebben ze denk ik normaal gezien weinig compassie met u na uw ontslag. Als dat mondeling afgesproken was enkele jaren geleden, pech :D

Ik geloof deze man sowieso niet voor 100%. Integendeel. De waarheid zal zoals altijd wel ergens in het midden liggen.
Ach ja, al dat zwart geld is dan toch goed voor de sterrenrestaurant, luxe kledij en dure prullen in iemands huis.

Want een huis, wagen, boot, ... koop je imho nog altijd officieel. Het zal aan mij liggen, maar ik zou niet weten aan wat ik 100k moet geven in het zwart, laat staan 2 miljoen euro zoals hij beweert. Als je een Tesla koopt, koop je die volgens mij toch nog altijd best officieel neen?

Laatst bewerkt:
Mja als jij tegen 160 over de E17 rijdt en je wordt niet geflitst en komt niks tegen is er ook niks gebeurd. Dat neemt echter niet weg dat je in fout was.
Uiteindelijk is dat een beetje de redenering van KVM ook he... Ze zijn evengoed gezakt dus het maakte eigenlijk allemaal niet uit of ze WB hebben omgekocht of niet. Zever in pakskes dus.

Het blijft natuurlijk gewoon het woord van de ene tov het woord van de andere dus zonder andere bewijzen gaat hier niks van komen natuurlijk. Maar kosjer is het toch verre van.
Die vergelijking slaat nu eigenlijk ook wel nergens op

Het is eerder zeggen tegen een bv. auto-verkoper die een vriend als agent heeft
"Als je hem ziet en hij staat daar te flitsen zeg dat hij een oogje dicht knijpt, dan krijg jij volgende keer een % op mijn volgende aankoop"

@Horse een nieuwe wagen in de garage kan je max 3000€ cash geven.

Gelijk ik nog al zei, het is absoluut niet proper en heel smerig
Maar tis toch triestig dat zelfs dit Herman niet is gelukt hé. Wilt hm es iemand omkopen (zoals jullie zeggen) spelen we nog kampioen zo ook zeker
Echt weggesmeten geld die man

Al die constructies zijn dus opgezet zodat de eindpartijen officieel minder ontvangen en dus zodoende minder moeten afstaan de belastingen? Dus zwart geld wordt hier niet witgewassen? Al kan je natuurlijk wel afvragen hoe wit dat geld oorspronkelijk wel is? Als Lambrecht daar bijvoorbeeld 200K uit zijn vennootschap in Luxemburg vrijmaakt.

Sommige uitspraken zijn toch wel moeilijk te geloven. Alsof Herman Van Holsbeeck niet zélf een Rolex kan betalen. Dat is toch meer sensatie dan geloofwaardig (zeker als je in zo'n wereld vertoeft dan honderd duizenden euro's)

Georges Leekens is niet mijn favoriet (integendeel) maar dat die 10k zou hebben ontvangen als zijn loon 700k netto was, daar geloof ik niets van. Veljkovic zal wel enkele verhalen en namen verzinnen, zodat het niet overkomt alsof hij al dat geld zélf bijhield.

Ook spijtig (voor zijn gelijk te halen) dat hij van iedereen een gedetailleerde boekhouding had, maar op het einde niet in detail kon zeggen hoeveel geld hij nu kwijt was door de heel zaak :D
Ik denk dat jij een andere reportage hebt gezien dan dat ik heb gezien. Hij zei duidelijk dat hij 26K kwijt was aan deze operatie. En waarom zou dat niet mogelijk zijn dat HVH gaan shoppen is met centjes van DV. Die winkelier zal dat wel bevestigd hebben. GL heeft zelf het bewijs geleverd van zijn degoutant gedrag. Waarom roep je tsimanga op?

Ben weyts moet gewoon zijn mond houden. Zijn partij rijgt de schandalen aaneen.

Ik heb mijn abonnement opgezegd. Ik heb geen zin om miljonairs te gaan sponseren.
Huh, lol?

De grote spilfiguur op Anderlecht is letterlijk om die redenen buitengegooid door Coucke.
Van die spelers loopt er niks meer rond.

En veel verdienen deden ze ervoor ook al, dat wist je toch?

Terug
Bovenaan